People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 1. syyskuuta 2012

This Is War

Se siitä "positiiviset postaukset" -lupauksesta. Pakkohan mun on tänne päästä purkamaan vähän tuntojani tosta yhestä FB -ryhmästä, jossa olen.

Huomiohuoraaminen vois olla tän päivän kova sana. Tosiaan eräs nimeltämainitsematon (asianomaiset tietää) FB-ryhmä on alkanu täyttymään joka päivä pelkistä riitapostauksista. Jengi koittaa jotenki saada itteään esille kirjottelemalla "Lähden pois" -tekstejä, jonka jälkeen alkaa huomiohuoraksi haukkuminen. Sen jälkeen siellä onki jo täys riita päällä. Myös kaikesta muusta on saatu riitaa aikaseks.
Tietysti te ajattelette, että minkä vitun takia mä vielä oon siinä ryhmässä. No sieltä lähteminen on sitten toinen juttu, koska siellä on muutamia joihin oon tutustunu ja tavallaan tunnen kuuluvani johonki, ku oon siellä.

Se oli lyhyt teksti, mut sain ajatukseni ilmaistua yllättävän vähillä kirosanoilla.
"I'm a fighter, not a lover" on aika osuva teksti tähän ja 30 Seconds To Mars'sia sitte biisiks postaukseen <3

1 kommentti:

  1. jep, tiiän mistä ryhmästä puhut kun itekki oon siellä. ja tosiaan,ihan saman oon huomannu.
    nyt ne on _onneksi_ vähän vähentyny ! :)

    http://ritaasd.blogspot.com/

    VastaaPoista