People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

It's Autumn Now


Se olis syksy nytte.

Huomaan kyseisen ilmiön tosi hyvin siitä, ku on kuumeinen olo ja koko ajan niistän. Nenäki punottaa ja kaikkee muuta hauskaa. Suu on kuiva, ku joudun hengittämään suun kautta tukkosen nenän takia :/
Joka toinen sekunti aivastuttaa ja oon ihan kietoutunu tähän mun peittoon. Nyt sain sit syyn kansa poitää sukat jalassa, vaikken oo vielä niitä käyttänykkään toistaseks. Eilen heitin siskon ratsastamaan ja laitoin ihan liian vähän vaatteita päälle!! Palelin siellä maneesissa, ku ulkona sato ja sit tänään tää mun flunssa on vaan pahentunu. Todennäkösesti en jaksa huomenna raahautua ees kouluun. Ja sit kaiken huipuks heräsin yheltätoista tänään, koska mun suu oli niin kuivunu, et olin ihan järkyttyny. Plusplus, heräsin yöllä ainaki neljästi, ku tuntu siltä, et nyt ei henki kulje ollenkaan. Arvatkaa vaan voinko mennä tällasessa kunnossa kouluun istumaan huomenna? Sitku pitäis vielä jaksaa opiskella...
Taidan hakee kuumaa kaakaota ja alkaa sit kattomaan jotain romanttista leffaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti