People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 6. elokuuta 2013

Jauhatte täysin turhaa paskaa



Selasin viime yönä kaikessa tylsyydessäni omaa askiani ja katoin mitä oon vastaillu niihin kyssäreihin. Samalla huomasin yhen todella vittumaisen asian; Muutaman "kysymyksen" joita toisteltiin koko ajan. Siksi kysmys lainausmerkeissä, koska ei ne mitään kyssäreitä ollu.

"Legohammas", "Miks sun hampaat on harmaat", "Hyi vittu sun hampaat"
- Okei, ensinnäkin ootte varmaan nähny vaan kuvia joissa on niin paska valotus, että jopa täydelliset hampaat näyttäis harmailta palikoilta. Toisekseen, mulla on geeneissä virhe, jonka takia multa puuttuu hampaita aika paljon. Se on samalla tavalla virhe ku joku sellanen, et jollain on vaikka kehittymättömät keuhkot, mut tää hammasongelma on vaan lievästi sanottuna paljon pienempi. Etuhampaista multa puuttuu kolme ja loput on poskihampaita. Sen takia mulla on hampaiden välissä isohkoja rakoja, joita oikomalla puristetaan yhteen ja täysi-ikäisenä saan sitten hammasproteesit, jonka jälkeen mun hampaat on valkoset, suorassa ja kauniit.

Sukunimeni jatkuva jankkaus.
- Ihmisillä on vaikeuksia uskoa, että mun sukunimeni on tasan se joka Facebookissa lukee. Sukunimeni vaihtamiseen liittyvä tarina menee siis näin; Vanhempani erosivat monta vuotta sitten ja puolitoista vuotta sitten Tammikuussa äitini päätti, että hän ei halua olla enään saman sukuniminen kuin isäni. No koska olin täyttänyt silloin kuusitoista vuotta, päätin, että haluan olla saman sukuniminen kuin äitini. Niinpä sitten laitoimme maistraattiin paperit ja kesä-heinäkuussa 2012 mun ja mutsin sukunimet vaihtu virallisesti. End of Story.

Ja sit nää peruskaurat "oot ruma", "oot läski", "kaikki vihaa sua", "et tuu koskaa samaa ketää" on oikeesti turhia. Kasvakaa, koska mä oon kasvanu teijän paskanjauhannasta yli.

19 kommenttia:

  1. mikä sun sukunimi oli sit ennen? ;o jajaja minkä maalainen toi sun sukunimi on? ja miks siin on semmone wi? :D ei siis pahalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entine sukunimi oli Mussalo ja Sonck on ruotsalainen :D
      WI on ekat kirjaimet mun toisista nimistä, joten ne ei kuulu sukunimeen :D

      Poista
    2. aaaa!! :D haha, sul muuten lukeeki fbssä toi mussalo siin suluissa nimessä :D

      Poista
  2. "tulkaa vapaasti riehumaan" silti valitat kun sua haukutaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsittääkseni riehuminen ja haukkuminen/kunnianloukkaus ovat kaksi eri asiaa.

      Poista
  3. Onpa tylsää et joku viittii kirjottaa jotain toisen hampaista ): tosi väsynyttä!!! ei me kukaan olla kovin täydellisiä - tsemppii! älä välitä jonkun idiootin kommenteista

    VastaaPoista
  4. Mun mielest ask on ihan perseestä! En käytä enkä tuu käyttämään sitä ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, kylhän se on juu ku ihmiset käyttää sitä väärin. Siel olis niinku tarkotus kysellä eikä tulla anona lappaamaan paskaa niskaan :)

      Poista
  5. Mikä sun ask on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi käsittää, kuinka joku voi kirjoittaa tollasii hirveitä kommentteja sun askiin.. Stay strong!!

      Poista
    2. Mä haluaisin tietää myös, että minkä takia mun askiin kirjotellaan tollasta :/
      Mut kiitos! :)

      Poista
    3. hyvin sanottu niinku oikeesti! et oo mikää ruma ja ihmiset on lapsellisia kyllä ne oppii ja kaikki kääntyy paremmaks :)

      Poista
  6. Miks ihmeessä sä ees käytät askii kun sinne näyttää tulevan vaan ilkeää paskaa? se loukkaa sua eli jätä koko ask! netissä jengi heittää tosi surkeeta läppää kasvottomana ja sulle tulee siitä paha mieli. vittuun koko aski! stay strong girl

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska tykkään keskustella siellä _asiallisten_ ihmisten kanssa.

      Poista