People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 5. elokuuta 2013

Life isn't so boring after all

It just took me for a while to notice.

Koulun alkuun on enään viikko tai pari ja tänään tuli soitto Nurmijärven Yhteiskoulun lukiosta, että oon saanu paikan sinne. Ensimmäiseks aloin tietysti itkeä, koska olin niin helpottunu, että sain opiskelupaikan. Tää tietää hiton pitkiä koulumatkoja ja paljon dieselinkulutusta, mut who cares! PÄÄSIN LUKIOON JUMALAUTA <33

Nojoo, en oo pahemmin postaillut, koska oon vihdoinki hankkinu elämän, jota anonyymit vihaajani ovat askissa toivoneet. Oon pyöriny Emilian kanssa paljonki centissä (Espoon Keskusta) ja varmaan ekaa kertaa ikinä kävin leffassa jonkun ihmisen kanssa joka ei ole äitini tai systerini :'D
Toisaalta sit taas koitan päästä eroon tästä toivottomasti ihastumisen tunteesta, koska siitä on mulle pelkkää haittaa ja haluun pystyä jatkamaan mun elämääni, koska tiiän etten tätä kyseistä jätkää tule saamaan.
Ja jos joku valopää nyt arvaa kenestä puhun ja päättää kommentoida, niin voit olla varma ettei kommenttiasi julkaista :) En ota mitään riskejä.

4 kommenttia: