People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

The Future

"This is my last goodbye
Leaving all the memories of you behind
I will not wait here
And waste my whole life"



Mä oon miettiny tätä jo pitkään.
Mun blogi on ollu mulle päiväkirja, paikka johon kirjottaa kaikki paskat fiilikset ja purkaa mun sydäntä.
Mulla ei oo enää tarvetta sille.
Lyhyestä virsi kaunis, mä lopetan tämän blogin.

Saatan joskus aina kirjottaa tänne jotain kuulumisia, mut en ota sitä enää velvollisuutena. En kirjota sillon ku joku kysyy miten menee. En kirjota ellei tunnu siltä.
Mut mulla on hyvä olla.

Kiitos teille lukijoille ja kommentoijille, jotka ootte seurannu mun elämää tätä kautta nää vuodet.
Mä oon hitaasti alkanu korjaantua, pala palalta.
En oo kolmeen kuukauteen tuntenu itteäni paskaks. En oo halunnu tappaa itteäni. En oo itkeny itteäni uneen. Surulliset biisit ei enää tee musta itkevää sotkua.

I'm finally healing.

2 kommenttia:

  1. Mä oon koko aika tienny et sä vielä nouset! Mulla on tehny niin pahaa sun puolesta, mut kuitenki ajatellu et joku päivä sä vielä kerrot et sulla menee paremmin. Tsemppiä tulevaan ja älä anna pahoille ajatuksille valtaa<3

    VastaaPoista
  2. Kurkkasin sun blogii pitkästä aikaa ja tulin tosi iloseks. Siisti juttu et voit paremmin. Ehkä se et muutit muualle oli se juttu. Kaikkee hyvää sulle elämäs :)

    VastaaPoista