People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 21. kesäkuuta 2014

It's going to be alright


Vielä viime maanantaina mä ajattelin, et mun kesä menee ihan perseelleen, koska oon vaan istunu himassa kattomassa leffoja ja lukemassa.
En oo pahemmin näyttäytyny missään lukuunottamatta Nihtisillan ABC'tä tai muutamia muita ruokakauppareissuja.

Toissapäivänä eli torstaina alko sitte munki sosiaalinen elämä heräilemään, ku sovittiin Villen kanssa, et perjantaina nähään. Sit yks toinen frendi (just kortin saanu) kyseli, et jos lähtisin kyytiin joku päivä ja tänään mun oli tarkotus käväistä hänen kanssaan ajelulla. Ei oo kylläkään aikatauluista mitään kuulunu, et saas nähdä..

Eilen tosissaan Juhannusaatto ja oltiin suunniteltu, et grillataan himassa, mut sit äiti tajus, ettei se osaa grillata ja laitto faceen statuksen kyseisestä asiasta. No sit yks hänen tuttava ehdotti, että mentäis sinne grillaamaan.
Näin me sitte tehtiin ja joskus vähän ennen kasia oltiin Oittaalla kattomassa kokkoa. Ville siis raahattiin tietysti mukaan. Sanoisinko, et paras Juhannus ikinä, koska oli hyvää seuraa ja kaikilla oli hauskaa c:

Ajokorttiaki pääsen pian taas ajamaan, ku paperiasioita piti hoitaa ja vihdoinki sain mun (uuden) lääkärintodistuksen, et oon ajokykynen. Salee kirvestän jonkun jos tääki paperi katoo.

Nyt näyttää ihanasti siltä, et pääsen toteuttamaan mun Tykkimäkireissun Heinäkuussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti