People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Story about vision

"Sometimes I wonder why. Why so many people die in those experiments? Why is this world controlled so tightly?
Is this their idea of an Utopia? Is it right to tell us lies? How things are getting better when they really aren't?
Technology and science are amazing things, but when those have taken over the world, nothing's like it used to be.
And I think things aren't getting any better."

– Her diary, 28.05.2045



Mä oon useita kertoja alottanu kirjottamaan jotain.
Lyhyttä fanficciä, sivutarinaa johonki kuuluisaan elokuvaan perustuen, runollista kuolemanteosta..
Kaikkia mun tarinoita on yhdistäny se fakta, et jokainen niistä on jääny kesken.

Eilen yöllä mä kuitenki sain kiinni ajatuksesta joka ei jääny juonenpätkäks keskelle tarinaa. Mä sain ihan kunnollisen juonirungon, jonka ympärille aloin kutomaan verkkoa.

Olin jopa niin varma mun tarinan [tai novellin] kirjottamisesta, et tein koko shaiballe kannen, keksin ihmisille kunnolliset nimet ja listasin näyttelijät, jotka laittasin näyttelemään tiettyjä henkilöitä.

Aloin kirjottamaan englanniks ja huomasin, et se on mulle se luontevampi tapa kirjottaa. Suomeks kirjottaessa jauhan aina turhaa paskaa kymmene riviä ja sit poistan sen, koska mua piruttaa niin paljon.
Englanniks kirjottaessa ei tuu kyseistä ongelmaa ollenkaan.

Eletään vuotta 2048. Tekniikka ja lääketiede on kehittyny niin paljon, et ihmisille pystytään kasvattamaan elimiä, jotka sopii täydellisesti meijän omien kehojen kanssa. Syöpään on löydetty täydellinen parannuskeino, melkein kaikilla diabeetikoilla on uudet haimat, joten insuliini ei oo enää tarpeellista ja ne jotka on menettäny raajansa, on saanu uuden robottiraajan.
Ainut asia johon ei vieläkään oo keksitty mitään täydellistä, on näkökyky. Monien epäonnistuneiden yritysten jälkeen on keksitty jotain mullistavaa.

Siihen liittyy vaarallisin aivoleikkaus mitä on koskaan tehty, mutta mitä sokeutuneet ihmiset eivät kokeilisi saadakseen täydellisen näkökyvyn takaisin?



Kyllä mä vielä joskus saan jotain kaunista julkaistua jossain.

3 kommenttia: