People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 20. elokuuta 2013

I Spread My Wings & Learn How To Fly


Ootte saanu kuunnella mun valituksia näistä jätkäongelmista ihan tarpeeks, joten nyt on aika siirtyä aiheessa eteenpäin.

Mun viikko alko ihan kivasti lukuunottamatta sitä osuutta, etten menny liikkatunneille ja myöhästyin tänään ussantunnilta, koska unohdin, että meillä on tiistaisin käytössä eri kellonajat, jollon aamun tunnit alkaa. Mutsia siis odottaa kiva yllätys, jahka se saa tunnuksensa tonne Helmeen (Wilman korvike).... Oh shit.
Huomenna sit 10-13.50 + yks hypäri <3

Miten otsikko liittyy mihinkään?
Sen lisäks, että oon alkanu tutustua ihmisiin ja viettämään aikaa ulkomaailmassa - poissa täältä neljän seinän sisältä -, oon myös ruvennu irrottamaan viikon ja viikonlopun rutiineja toisistaan. Ei sillä, et ryhtyisin täyspäiväiseks juopoks, mutta tasan 5 kuukauden päästä mä oon täysikänen ja aijon alkaa elää kunnolla. Totta kai mä käyn lukioni ja aijon valmistua sieltä hyvin arvosanoin, mut ekaa kertaa koskaan mä huomaan, et mulla on ihan oikeesti sosiaalista elämää.

Aijon siis levittää mun siivet ja lentää hetkiksi kerrallaan pois mun mutsin valvovan silmän alta.
Ps. Tunkekaa ne YOLO't persuksiinne, koska en aijo pistää mun elämää ihan vituiks kuitenkaan.

6 kommenttia:

  1. Lennä pois! Mut sulla oli ihana se kirjotus sinne länsiväylään :33

    VastaaPoista
  2. mikä kirjoitus länsiväylään? :O

    VastaaPoista
  3. Tämä: http://www.lansivayla.fi/kumppanit/nuorten-tieto-ja-neuvontapiste-yesbox/249790-tositarina-yksinaisyydesta (:

    VastaaPoista
  4. Siisti kirjoitus (:

    VastaaPoista