People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 29. elokuuta 2013

I will follow you until the very end

Mulla on helkkaristi asiaa josta voisin tänään iloksenne valittaa, mut yritän nyt kuitenki pysyä tällä valosalla puolella ja kertoa vaikka tästä päivästä ja mun viikonlopun suunitelmista.


Siis ei helvetti ku tässä biisissä on osuvat lyriikat :''D

Suurimmalle osalle teistä ei varmasti tule yllärinä, et vietin mun päivän jälleen Villen seurassa. Näin tota jätkää viimeks toissapäivänä ja mulle ehti keskiviikon aikana tulla sitä hirvee ikävä XD
Tänään mä jouduin oppituntien aikana pitämään välillä käsiä suun edessä etten olis nauranu hysteerisesti ääneen, koska mun opiskelua häirittiin eräillä epämääräisillä Kik & Whatsap -viesteillä. Tämän takia en myöskään pysty kattomaan enään koskaan pokkana mun YH'n maikkaa XD

Anyway, pyörähdin ite nopeesti himan kautta ja hain Villen Kilon asemalta, josta me sitte suunnattiin Tapiolaan, koska molempien piti käydä Ålandsbankenin konttorissa. Sieltä suunnattiin Subwayn kautta Centtiin, jossa sitte oltiin hetkinen ja käytiin kaupassa ostamassa ES ja Ristorante pizzaa. Lopulta leiriydyttiin meikäläisen kämpille tuohon TV'n ääreen ja katottiin Ace Venturaa.

Lauantaina olis sit Espoo Live <3 & sunnuntain ohjelma on vielä vähän auki, koska en oo suunitellu siihen mitään. Toivottavasti siihen nyt tulee jotain ohjelmaa.

6 kommenttia:

  1. villevillevillevilleville sitä ville tätä, taidat todella olla kuses siihe ... :DDDDDDDDDDDDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jos mä kerron mun päivästä ja se liittyy siihen, ni itä sä luulet et mä kirjottaisin? "Olin mun nimettömän frendin kans"??

      Poista
    2. mut toi on ärsyttävää toi sun selostaminen " mentiin sitten kaupan ovista sisään ja sitten vasemmalle ja jäätiin tähän ja tähän hyllylle ja ostin pillimehun ja suklaata ja se makso sen ja sen verran ja sit käveltiin kaupasta ulos ja sit käveltiin bussipysäkille ja sit odotettii bussii ja sit mentiin bussiin sisään ja sit istuttiin bussiin ja hahah.... " ei tollasta paskaa jaksa lukea, ku ei ketää kiinnosta

      Poista
    3. Jos et jaksa lukee, ni älä lue.
      Ei oo niin vaikeeta.

      Poista
  2. No voi ANO reppanaa kun pitää taas vali vali valittaa!!
    hei älä lue jos angstaat! Get the next page ja piste (:
    Lisää fotoi Villestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh, kitoksia ja kyl niit varmaan viel tulee jos kuvaillaan jossain :D

      Poista