People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 14. elokuuta 2013

High School

Jepjep.

Meikällä alko siis maanantaina lukio Nurmijärvellä ja se ajomatka on tajuttoman rasittava. 40 minuuttia aina yhteen suuntaan ja saman verran takasin. Dieseliä palaa niin paljon, et mulla ei oo kohta rahaa mihinkään muuhun, ku pitää tankata joka neljäs päivä.....
Syksyn tulon huomaa siitä, et mun mielialat heittelee sään mukaan ihan kunnolla. Kesälomalla jos sato, ni kaikki oli edelleen hyvin, mut nyt jos alkaa sataa, ni mä oon heti mieli ihan maassa ja kaikki asiat, jotka on edes vähän huonosti, tuntuu tuhat kertaa isommilta jutuilta.
Kaiken lisäks mun sydän heittää kuperkeikkaa, mut ei siitä sen enempää.... c;

Tossa lukiossa on se mahtava puoli, et mä en tunne sieltä ketään, eikä kukaan tunne mua. Näin mä säästyn ylimääräseltä paskanjauhannalta ja pystyn rentoutumaan tunneilla, sekä keskittymään opiskeluun. Hypärit on hyviä nukkumista varten, varsinki ku mulla on hypärit keskellä päivää, ni saan sit energiaa vetää sen toisenki puoliskon läpi.

Oon alkanu viettää enemmän aikaa mun frendien seurassa centissä ja nyt yhtäkkiä mutsi onki sitä vastaan. Aikasemmin se valitti siitä, et mä istuin aina vaan koneella, eikä mulla ollu kavereita, mut nyt ku oon saanu niitä ja vietän aikaa niiden kanssa, ni mutsi haluais teljetä mut neljän seinän sisään. Näin ainakin siskoltani kuulin.

Miks mä en kelpaa tällasena melkeen kellekkään?

8 kommenttia:

  1. Kurjan pitkä toi sun matka lukioon. toivottavasti jaksat talvella ku kelit huonompii?
    mut saat varmaan uusii frendei sieltä ja kiva kun kukaan vanha tuttu ei oo kiusaamassa siel sua (:
    miks ihmeessä sun mutsi ei anna sun olla centissä? outoo..mitä siin on pahaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä mautol ajan noit pitkii matkoi talvelki ;) Pelkään vaan sitä, et koht toi bilikka on kulutettu niin loppuun, et joudun luopuu siitä.
      Mun mutsi ei tykkää siitä "porukasta" missä oon, eikä varsinkaan yhestä tyypistä. Se ei ymmärrä, et lukion lisäks mun elämän toinen puolisko on siellä :/

      Poista
    2. Toivotaan et mauto jaksaa viel ens talven (:
      mutsit on just tollasii. ekaks en keuhkoo mee ulos ja kun meet ja saat frendei niin ne keuhkoo tuu takas himaan ): EN ymmärrä niiden ajatuksiin aina?

      Poista
    3. Kyl mä uskoisin, mut onneks tammikuussa alkaa ajokortin hankinta :)
      Joo en minäkään ymmärrä :D Mut kai vanhemmat on tehty vaikeiks? :))

      Poista
    4. Jeps. onks sulla sit valmiiks jo auto? vai saatko auton (: koita kestää muru

      Poista
    5. No siis faija hankkii kakkosauton sille ja sen uudelle vaimolle, ni saan todennäkösesti sitä käyttää sit :)
      Ja kyl mä koitan, kiitos! :)

      Poista
  2. Heii koska tulee uutta postausta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just äsken julkasin uutta :)
      > http://where-the-angels-fall.blogspot.fi/2013/08/butterflies-are-flying-again.html

      Poista