People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Butterflies are flying again


Ensimmäinen viikko lukiota takana ja mä oon erittäin tyytyväinen lukkariini. Mulla ei oo liian täyteen ängetty ykkösjakso ja se on tosissaan rentouttavaa, ku keskellä päivää on 2 tuntia hypäriä, mikä tarkottaa sitä, et voin ihan hyvin nukkua hetkisen. Tosin hypäreitä mulla on vasta keskiviikkona ja siitä sitte loppuviikkoa kohden (to & pe). Maanantaina ja tiistaina on kaikkein pahimmat päivät (9-16:40 & 9.40-16.40), mut loppuviikkoa kohden helpottaa. Varsinki keskiviikkona, jollon mulla on päivä vaan 10-13.50. Ja siinäki yks hypäri heti ruokailun jälkeen.

Sitten päivän aiheeseen eli tuohon kuvaan. Joka hiton kerta ku mä laitan yhelle tyypille facessa viestiä, se vastaa kauheen kylmästi. Tai no, eihän sitä voi sinäänsä tietää, ku tekstistä ei nää äänensävyä, mut se ei koskaan vastaa hymiöillä ja musta tuntuu, et häiritsen sitä olemassaolollani. Oon varma etten oo ainut, jolla on tällasia fiiliksiä.
Mulla on kans perhosia vatsassa jne, koska oon pitkästä aikaa ihan kunnolla rakastunut. Viime kerralla näin voimakas fiilis tuli vastaan joskus vuosia sitte, ku mun harmiton ihastus kasvo yläasteen myötä ihan rakkaudeks.
Tämä(kin) rakastumisen fiilis on ohimenevää, koska mun ihastuminen on yksipuolista. Mua alkaa ihan tosissaan vituttaa, ku oon aina se ihastunu osapuoli. Tai sitte mun pitäis avata turpani ja ilmaista itseäni silläkin uhalla, että menetän sen vähäisenkin kontaktin mun ihastukseen.
Vittu.


8 kommenttia:

  1. Sun lukkari on melko rento musta (: hyvä juttu!
    rakastuminen on ihana tunne <3 <3 <3
    Mieti viel ennenkun kerrot sille kundille. jotku kundit menee nimittäin ihan kipsiin kun niille sanoo tunteistaan. Trust me oon kokeillut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään kovasti mun lukkarista, koska se on niin rento :)
      No mä uskon, etten tuu koskaan sanomaan edes mitään asiaan viittaavaa, koska en haluu pilata meijän kaveruutta :)

      Poista
    2. Se on totta et jos ihastuu ja toinen ei niin sitten se kaveruus kundin kans menee ): toisaalta joskus kun rakastuu on sekin pakko kertoa kun niin tuntee... (:

      Poista
  2. kerro sille! älä oo nössykkä

    VastaaPoista
  3. Lisää päivitystä!! sul on sika hyvä blogi oon ihan koukussa :)

    VastaaPoista