People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 30. elokuuta 2013

You're something original

Ekaa kertaa ikinä mulle on tullu palautetta siitä, että "ei tollasta paskaa jaksa lukea, ku ei ketää kiinnosta". Tähän mun täytyy sanoa, et vaikka tää onki mun blogi ja jos ei kiinosta, ni ei tarttee lukea, niin kyllä mä ajattelin tänään, et mun blogista on tullu tylsempi sen jälkeen ku pääsin suurimmilta osin mun masennuksesta eroon. Voisin kuitenki melkein vannoa, et jahka tää talvi tulee, opiskelu alkaa taas stressaamaan ja mun mauto vanhentumaan, ni täältä suunnalta alkaa sataa lumen siasta pelkkää paskaa.


Tästä voinemmekin palata tän päivän aiheeseen, joka on tuossa yllä olevassa kuvassa.
Mä oon ruvennu ihan oikeesti näkemään painajaisia siitä, et yks kerrallaan mun ystävät jättää mut. Viimeisimpänä tietysti you-know-who ja siihen toi kuva liittyy. Kaikki muut mun unessa sanoo vaan, et mä oon loukannu niitä tai et ne on löytäny paremman ystävän ku minä, mut sit tää yks sanoo jotain joka ihan oikeesti tappaa mut sisältä. Tänäänki aamulla heräsin itkien viideltä, eli tuntia ennen herätyskellon sointia (nukahdin kylläkin sen jälkeen uudestaan), koska olin varma et se oli tapahtunu oikeesti.

Onneks mikään ei ollu muuttunu ja huomenna Espoo Liveen!

2 kommenttia:

  1. Hei miten Espoo live meni (: bloggaathan siitä jotain pliis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se meni aika mainiosti. Laitan varmaan tänään illalla postausta siitä :)

      Poista