People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Espoo Live! 2013

Redraman kuva meikäläisen instagramista!


Hyvää seuraa ja kohtalaista musiikkia! Redrama oli totisesti päivän esiiintyjistä se paras! Jatkuva seisominen otti kyl mun kantapäihin aikalailla ja mun pankkikortti oheni huomattavasti, koska jouduin ruokkimaan ton yhen rahattoman tyypin jonka raahasin mun mukaan kyseiseen tapahtumaan. Paljon tuttuja näky (tai siis Villen tuttuja), mut mä en nähny oikeestaan ketään joita olisin tuntenu. Lukuunottamatta Emiliaa, Karoa, Eveä tai Danielaa.
Toi kyseinen yllä oleva kuva on tosissaan mun instagramista ja itse REDRAMA on tykännyt siitä :D <3
Enempää kuvia en kuitenkaan kyseisestä tapahtumasta ottanu, joten valitan :(

Sitte palataan lauantai-iltaan. Sinä/te jotka mulle askissa heititte anonyyminä sitä paskaa tosta Espoo Livestä, et kuinka mut jätettiin yksin sinne lavan reunalle tanssimaan ja kuinka mun mutsilla, siskolla, Emilialla ja Villellä olis parempi fiilis, jos tappaisin itteni, ni voisitte miettii mitä sanotte. Melkein toteutin teijän toiveen ja olin ekaa kertaa koskaan ihan tosissaan vuotaa kuiviin. Tässä mä silti oon ja aijon pitkään täällä vittu ollakki, et vetäkää käteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti