People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 2. syyskuuta 2013

Nobody wants a girl with scars


Siirryn nyt hetkeks valosta varjoon ja palaan tähän viiltely-asiaan. En ala kirjottamaan siitä kauheessa masiksessa jolloin ette varmasti ymmärtäis mun pääpointtia, vaan nyt kirjotan ihan tälleen tavallisessa mielentilassa.
Selasin eilen illalla Tumblria ja huomasin, et mun dashiin oli ilmestyny reblogattu teksti viiltelystä. Oikeestaan se oli miehen kirjottama teksti, joka koski viilteleviä tyttöjä. Se teksti meni näin:
We all carry scars with us. Some of us are just better at hiding them than others. But I personally would not want to date a girl WITHOUT scars. Life teaches us many lessons and the thought of being with someone that has never suffered through hardship is in no way appealing to me. I want a girl that’s down to earth. A girl that knows pain and suffering. A girl that knows how hard life can be so that she can appreciate the beautiful things in life. She has to have scars so that I can love her and protect her and pamper her and allow her scars to finally heal. Never give yourself to someone that demands perfection. Only give yourself to someone that will lift you up and help you reach a potential you never knew you had.
Laittakaa Google kääntäjään, jos ette ite jaksa suomentaa tai ette yksinkertasesti vaan osaa.
Harvoin törmään teksteihin jotka ihan tosissaan saa mut pysähtymään ja miettimään. Mä luin ton tekstin uudestaan ja uudestaan, kunnes noi sanat painu hitaasti mun mieleen. En oo oikeestaan koskaan aikasemmin aatellu, et maailmassa on miehiä jotka nimenomaan haluis tytön jolla on käsissä tai jossain muualla viiltojälkiä. Askissa on joitaki tyyppejä, jotka sanoo, et kyl ne vois sellasen ottaa, mut ei kukaan oo sanonu aikasemmin tälleen.

En edelleenkään kannusta ketään viiltelemään, koska monet jätkät tosissaan haluu sellasen tytön, jol on puhtaat käsivarret ja tää on muutenki täysin turhaa. Mut joitaki se auttaa. Mua se autto ja ainaku tunnen kipua mun iholla, ni tiiän olevani elossa.
Peace.

Ps. Vittu ette todellakaan saa miehiä viiltelemällä. Saatte miehiä, jos ootte omat iloset ittenne.

4 kommenttia:

  1. Sä perjaatteessa sanot, että kannattaa kokeilla viiltelyy, se voi helpottaa ja sillä voi saada miehiä. HALOOO jos pitää viillellä, ei oo kaikki hyvin! joo se ehkä tekee psyykkisestä kivusta fyysistä, mutta jos on niin paha olo, niin pitää hankkia ammattiapua, eikä ryhtyä satuttamaan itseään! mieti pliis vähä mitä sanot, tää antaa erittäin huonoa esimerkkiä nuoremmille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh god. En missään nimessä tarkottanu tätä postausta tolla tavalla.
      Mä oon hakenu ammattiapua ja se on auttanukki. Ja suoraan sanottuna: Tämä on mun blogi ja kirjotan tänne mitä haluan. Se minkä käsityksen mun teksteistä kukakin sitten saa, on täysin heidän omissa käsissään.

      Poista
  2. mullekin tuli fiilis et suosittelet viiltelyä ): tai siis luin on sun postauksen sillee mut et sit tarkoittanutkaan sitä niin vai? Mun kaveri viiltelee ja kundit haukkuu sitä vaan huomiohuoraksi eikä kukaan oo siitä kiinnostunu ollenkaan un pitää et mun frendi on epätasapainossa. en oikein usko et kundit diggaa viiltelyy... ):

    VastaaPoista
  3. Noi anonyymit voi mennä aukomasta. Kannattais porukoitten opetella lukee tekstit loppuunasti. Ihmisistä on vaa tullu sokeempii ajanmyötä

    Mut aivan hyvä huomio, kaikilla on erilaiset mieltymykset. Esim. jotkut tykkää jos tytöllä tai pojalla näkyy luut ihon läpi, toiset tykkää vähän pyöreämmistä. Näköjään tollastakin porukkaa sit löytyy.

    VastaaPoista