People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 24. syyskuuta 2013

Surrender

"Aina ei voi mennä hyvin. Aina ei mee ees siedettävästi. Joskus tuntuu vaan siltä, et kaikki romahtaa"


Koeviikon ensimmäinen osuus on suoritettu. Viiminen koe on ens maanantaina, joten mulla on 3 normipäivää + vklp vapaata. Aijon nukkua, nukkua ja nukkua vielä lisää. Viimesen kahen yön yhteinen unisaldo on 4,5h, eli aikalailla kahvin voimalla oon menny kokeisiin. Unenpuute vaikuttaa aika nopeesti myös mun mielialaan. Tässä tapauksessa musta tuntu etten jaksa yhtään ylimäärästä kokeiden lisäks. Silti kaikkee paskaa sato niskaan.

Ask.fm. Mun oma aski on saanu olla aikalailla rauhassa haukuilta, mut jotain muuta siellä tällä kertaa oli. Joku paskiainen oli päättäny paskoa mun elämän täysin. Sen lisäks, että kyseinen henkilö oli ilmeisesti selannu mun Tumblrin läpi, hän myös päätti mun puolesta, että syöttää erään henkilön pään täyteen paskaa musta. Ja tää kyseinen henkilö ilmeisesti usko kaiken. Moni teistä lukijoista varmaankin arvaa kenestä puhun ja se on ihan ok, mut en aijo julkasta yhtään kommenttia, jossa hänet mainitsette :)
En tiiä minkä takia, mut mä en haluu just nyt nähä ketään. Haluun käpertyy mun sänkyyn ja käydä nukkumaan. Haluun kattoo romanttisia nyyhkyleffoja tai Hurjaa Remonttia ja itkeä niin paljon, ettei multa enään tuu yhtään kyyneltä.

Ja mitä suhun Ask.fm paskiaiseen tulee..

2 kommenttia:

  1. Miks hurjaa remonttia? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska se on hyvä ohjelma ja mä liikutun ihan kyyneliin asti, ku nään niiden ihmisten reaktiot siihen uuteen kämppään :D

      Poista