People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 21. syyskuuta 2013

I own you an explanation


Multa kysyttiin tänään sitä, että missä on uusin postaus. No, tässä se tulee.

Julkasin viimeks 11 päivää sitte, mikä on mun blogihistoriassa muistaakseni ennätyspitkä postausväli. Syy tähän on hyvin yksinkertainen: Oon ollu ihan helvetissä viimeset 7 päivää, eikä ennen sitä oo ollu mitään postauskelpoista. Mä oon kyllästyny jaarittelemaan paskaa, jota en edes ite jaksais lukea.
Toisekseen mulla on ollu helvetinmoinen kiire, helvetinmoinen stressi ja helvetinmoinen uupumus. Oon pystyny panostamaan opiskeluun vaan puoliteholla, koska mun tunne-elämä on ajautunu karille. 

Ensimmäiset merkit mun väsymyksestä oli päällä jo jokin aika sitte, mut nyt viimeistään oon huomannu kuin uupunu oon. Lukio _EI_ ole tähän syynä, vaan ihan muut asiat, joita en teille julkisesti jaa, pahoittelut. Huomaan mun uupumuksen siitä, et välillä nauran ihan maha kippurassa, mut sit jo 10min jälkeen saatan kietoutua mun peittoon ja itkeä hammasta purren sängyn nurkassa.

Ne lyhyet vapaa-ajat joita mulla on kokeisiin lukemisen lomassa ollu, on käytetty nukkumiseen ja en oo sen takia nähny Villeä tai mun muita frendejä (ai niin, mullahan ei oo muita frendejä enää) viikkoon. Välillä haluisin vaan halin, enkä mitään muuta, ni jaksaisin taas elää.

Tässä teille nyt syitä postaustaukoon. Pahoittelut ja julkasen jotain järkevää jahka ideoita syntyy.
Mitä te haluisitte mun blogista lukee?

6 kommenttia:

  1. siis kuvattiinko sua idolssis? ett saataks näkyy siel?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun laulaminen ei (luojankiitos) tuu näkymään siellä, mut olin ainaki ekassa jaksossa siellä Olympiastadionin ulkopuolella ja näyin siellä :)

      Poista
  2. Tylsää et oot väsyny ): kesän jälkeen mulla on vaikee sopeutua pimeää ja siihen et joutuu nousee aamusin! sulla on kyl aika pitkä matka sun lukioon et se voi myös väsyttää?
    hali ja tsemppii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä pimeyttä mä vihaan - varsinki aamuisin!
      Kyl toi koulumatka väsyttää, erityisesti kotiin tullessa. Joskus joudun oikeesti pysähtymään jollekki dösärille nukkumaan, etten aja ojaan ://
      Kiitoksia! :)

      Poista
    2. Hui toi koulumatka on oikeesti vaarallista ajaa väsyneenä :S Tsemppiä koeviikkoon ja jaksamisia kyllä kohta taas helpottaa! Muista syödä ja nukkua paljon niin jaksat! :)

      Poista