People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 9. syyskuuta 2013

Getbullied.fm


Ask.fm. Virallisemmalta nimeltään GetBullied.fm.
Joka päivä mun etusivulle ilmestyy viestejä joissa anonyymit haukkuu jonkun henkilön kuolleita läheisiä tai joitakin muita heille tärkeitä henkilöitä. Joka kerta mun tekee mieli alkaa itkeä, koska oon niin empaattinen. Ne raivokkaat vastaukset joita anonyymit saa, on yleensä täynnä sitä tuskaa, vihaa, kipua, jota kirjottaja kokee vastaustaan suutuspäissään kirjoittaessa.
Yks asia mua aina mietityttää; Mitä sairasta mielihyvää ihmiset saa siitä, et ne kirjottaa anonyymejä vihaviestejä ihmisille? Tuleeks siitä jotenki sadistista mielihyvää vai sellanen tunne et sulla on yliote jonkun muun elämästä?

Kaiken huippu oli noin viikko sitten, kun askissa eräs seuraamani kaikin puolin erittäin kultainen jätkä avautui ja kertoi syntyneensä keskosena ja että hänen veljensä oli kuollut. Sen jälkeen hänen askiinsa tuli seuraavanlaiset "kysymykset":
"Hieroin just persettä sun veljen naamaa :DDDDDDDDDDDDD"
"Lol joku vitu veljes on kuollu miks sä sitä kaipaat ei sekää sua kaipais xd nauran sun runoki ooks sä joku vitu runoilija lol veljes on kuollu hahaa se on kuollu en sure xd lol se on kuollu sä et nää sitä enää IKINÄ se on kuollu!!!!!!!!!!! Kuolluuuuuuuu! Et nää sitä enääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!"
"Veljes paskantaa sun päälle taivaasta"

Lukiessani noita ja kyseisen henkilön vastauksia mua sattu niin sydämeen, etten kyenny muuta ku itkemään. Tää kyseinen jätkä ei oo tehny pahaa kärpäsellekkään ja se on monesti saanu mut hymyilemään vastauksillaan. Hän -kuten moni muukaan- ei missään tapauksessa ansaitse anojen vittuilua.
Se että ihmisillä on ask, ei tarkoita sitä et sinne pitäis heti mennä vittuilemaan. Se tarkottaa sitä et siellä kysellään ihmisiltä juttuja. Kaikki te jotka luette tätä; Menkää itteenne ja miettikää et ootteko joskus menny haukkumaan jotakuta anona. Jos ootte, ni miettikää ens kerralla pidemmälle.

Luojalle kiitos siitä, et mulle ei oo kukaan toistaseks tullu päätään aukomaan mun läheisistä. Eikä muuten sit vittu myöskään tarvitse tulla. Pärjään ihan hyvin näillä mun ulkonäköä koskevilla kommenteilla.

 So - FUCK YOU (:

5 kommenttia:

  1. kaikkia vituttaa se jokapäiväinen kysymysten kalastelu facebookissa, tekee itteänikin mieli mennä vaan vittuilemaan kyseiselle henkilölle. kai ihmiset voi sulta facebookissa tai vaikka livenä kysyä jos on jotain kysyttävää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli paskaa niskaan jo enneku jaoin mun askia facessa, mut se ei joka tapauksessa oikeuta haukkumista ja vittuilua.

      Poista
  2. Mä oon edelleen sitä mieltä et koko ask ihan ihan pepusta ): miks ihmeessä sinne edes pitää mennä kommentoimaan jotain...? ask pitäis lopettaa sucks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Must ask on ihan kiva niin kauan ku siel oikeesti kysellään tai sanotaan asiallisesti mielipiteensä, mut sit se et haukutaan kaikki läheisetki lyttyyn... huhhuh.

      Poista
    2. aattelen tän lähinnä siten et kun antaa mahollisuuden kysyä niin kaikki sekopäät kysyy ja just ilkeitä ): vähän kun antais aseen toiselle. Jotkut ampuis tauluun mut useimmat mihin sattuu - siks en koskaan mee askiin (:

      Poista