People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Just let me blow all of your grey clouds away

Elämäni parhaat keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantai :D!


Siitä huolimatta, et mulla on huomenna liikkaa ja koulua ja 40min ajomatka lukiolle ja takasin ja että pääsen vasta 16.40 - mun elämä on niin hienoa ku voi vaan olla!
Eilen sain tosin selvitellä vartin verran mun hiuksia, koska toi yks dude sai mahtavan päähänpiston ja tupeeras sormillaan mun muutenki ihan kauheessa kunnossa olevat hiukset ihan sellaseks pörröks XD kaljuunnuin taas niin paljon, et huhhuh.

Olisko ollu torstaina, ku me katottiin Scary Movie 3 ja Ville nukahti tohon sohvalle kesken leffan :D Oli se aika koomista, ku mä nauroin yksin ja sit tajusin yhes vaihees, et se melkeen nojaa mun olkapäähän :D Whatever, sit ollaan vaan pelattu tota Lego Harry Potterii silmät ihan ristis ja mul on ollu vaikeuksia pysyä hengissä sen pelin ajan, ku tää kyseinen jätkä tappaa mut joka kolmas sekunti ihan vaan huvin vuoks >_<

Mut se siit elämäst. Tänään oon vaan datannu ja toivonu, et aika menis nopeemmin, koska ens viikon lauantaina olis Espoo Live <'3

12 kommenttia:

  1. taidat olla kuses tähä villee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin tähän jo kerran; Ei, en ole. Me ollaan frendejä ja that's it (:

      Poista
    2. Tota et usko itekkää, myöntäsit vaa :) onneee

      Poista
    3. Oon tosissani. Se on toinen mun parhaista ystävistä, ni tottakai mä kirjotan siitä kilttiin sävyyn? :D
      En tiiä miks onnittelet, mut kiitos ja oikeesti kyl mä sit myönnän jossain kauhees salapostauksessa, jos alan tykkäämään siitä :D
      Ps. Tuu pois anost vaik askis tai faces. Kiinostaa tietää, et kuka oot :))

      Poista
    4. Oon eriano ku tän kysymyksen kysyjä XD mut okk uskon uskon teist vaa tulis hyvä pari :)

      Poista
    5. Aa sori, oletin vaan :D
      Mut kiitos :))

      Poista
  2. sul on ehkä mielenkiintosin blogi mitä oon ikinä lukenut! niinku oikeesti ootan koko ajan että millon uusi postaus tulee !!! ens kerral enemmän kuvia ja saa olla enemmän tekstiäkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wou! Kiitos ihan sikana! Tää merkkaa mulle paljon (:
      Mä oon mietiny, et voisin ruveta kuvailemaan enemmän ja postaamaan joskus kännykälläki, mut katsotaan kuinka paljon jaksan kuvata :)

      Poista
  3. juu älä ota mitään paineita sun blogi on tälläsenään sika hyvä! ja toi sun uus kuvabanneri tai mikskä sitä sanotaan on hieno!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ota :)
      Ja kiitos! Siinä on parhaimmat tuotokset yheltä päivältä, ku päätettiin lähtee ottamaan kuvia systerin ja mutsin kanssa tänne lähialueelle :D

      Poista
  4. Siis siistei kuvii sulla tos bannerissa (: diggaan niitä mut haluisin et hymyilet enemmän kun sul on nätti hymy! smile smile smile smile (:

    VastaaPoista