People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 15. syyskuuta 2012

Live every day like it's your last

Kiitos.


Kaikki jotka tänään oli Stadissa Belieberien miitissä, kiitos! Tää oli paras miitti missä koskaan oon ollu ja oon ollu monessa. Osittain onnistu ihan vaan senki takia, et muutama tyyppi ei tullu ja oon siitä ilonen <3
Edustan (4 vasemmalta ylhäältä), mutta unohdetaan se!


Kaikkein kivointa oli kuitenki, ku sain opastaa paluumatkalla yhtä Brittiläis-Italialaista turistia, joka näytti ihan vitun helpottuneelta, ku puhuin englantia :D Se siis tuli steissillä multa kysymään, että puhunko englantia ja sit ku vastasin myöntävästi, ni se kysy, että miten Espooseen pääsee. No hyvähän mun oli opastaa, ku menin S -junalla Lepuskiin ja se pääs samalla. Tais olla joku 25-27 ja kuulemma toka kerta Stadissa. Sit junassa se esitteli ittensä Antoniks ja kaikkee hauskaa. Oli mukava matka, ku juttelin sen kanssa sit siinä, kunnes jäin Lepuskissa. Viel lopuks opastin, et Espoo on 6 pysäkkiä Lepuskin jälkeen.
Ja nyt ne jotka KEHTAA väittää, ettei suomessa tarvita englantia, niin...
Huomenna Nickelback ja oon ihan innoissani jo valmiiks!!!! (Y)

2 kommenttia:

  1. Osittain onnistu ihan vaan senki takia, et muutama tyyppi ei tullu ja oon siitä ilonen <3

    ^- miks löysin itteni tost lauseest :F mutjoo.. :)

    VastaaPoista