People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

If I never fall in love again; At least I got my FRIENDS

Ei oo ollu mitään kuvia, mitään ideoita, eikä mitään motivaatiota koko helvetin viimeviikon aikana. Eikä näytä vieläkään palautuneen mikään kyseisistä asiosta.
Saimpa tässä sitten eräs hyvin kaunis päivä ajatuksen kaveripostauksesta. Tiedän, tiedän, että tää nyt on massapostaus yms, mut mulla on muutamia ihmisiä, jotka on auttanu mua mun elämän vaikeimpina aikoina ja tahon ne teille esitellä.

OMISTAN TÄN KAIKILLE KAVEREILLENI <3

Mun ekat kunnon kaverit +minä.
Anneli - Tää tyttö on syntyny samana päivänä, ku minä, mut vuotta myöhemmin :D Ollaan tunnettu jostain ala-asteelta saakka ja tutustuttiin Veeran kautta toisiimme, ku ne on naapureita. Anneli on sellanen ihana ja pirtee tyyppi, joka on kans aika seko. En oo pitäny siihen aikoihin yhteyttä, mut tuun silti muistelee aina sen juttuja hyvällä :))

Veera - Annelin naapuri. Ollaan oltu samalla luokalla ala-asteen ykkösestä lähtien, mut tutustuttiin kunnolla toisiimme joskus kolmosella tai nelosella? Veerulla on upeet hiukset ja voisin mieluusti ottaa ne! Se on myös kiva ja hauska tyyppi ja omistaa uskomattoman ihania vaatteita!

Viltsu - Heti ykkösluokan alussa meitä tuli kavereita. Ollaan oltu siitä lähtien aikalailla koko ajan hyvissä väleissä ja liikuttu Anneli-Veera-Viltsu-Minä -porukassa melkein koko yläasteen ajan. Kaipaan tätäki tyttöö kovasti joskus!
Täs oli tää meijän kolmenkopla, josta mä oon etääntyny. Kaipaan teitä!


Saana - Tapasin tän tyypin Hannan (kuvassa oikeella) kautta, ku ne tuli Stadin Belieber -miittiin joskus aikoja sitte. Meillä luisti heti juttu ja tunsin olevani kunnon seurassa! Saana on ihan helvetin kiva muija ja haluun todellaki tavata sen uudestaan! Se on kans sellanen luonnonkaunis (kuten kuvasta näkyy <3)

Hanna - Mun paras ystävä tähän mennessä! Helvetti muija oot ihan mahtavaa seuraa millon tahansa ja jaksat aina kuunella mun vittumaista valitusta joka asiasta! En tiiä mitä tein, et sain sun laisen ystävän, mut sust en vittu päästä irti! Ennemmin kuolen! Tavattiin netin kautta ja ekaa kertaa siel Stadin Belieber -miitissä. Oot hauska ja kaunis ja jaksat mua <3 Oot mulle tärkee!

Jenna - Oot hieno muija! Tapasin sut samaan aikaan, ku Hannan ja Saananki ja olit heti ihan mun tyylinen tyyppi! Oot hauska kaikilla tavoilla ja hyväksyit mut heti porukkaan. Oot ihan älynätti (myy pääs mulle?) ja sun huumorintajus on yhtä lastentarhatasolla, ku munki :DD <3

(Näytän petolinnun.....)
Janina - Me tutustuttiin netissä ja ekan kerran tavattiin Stadissa sillon maailman suurimman flashmobin aikaan, joka tuolla sillon järkättiin. Netissä olin kauheen epäluulonen Janinaa kohtaan (anteeks siitä), mut nytku oon tutustunu tohon muijaan paremmin, ni oon huomannu, et se on ihan älyttömän mukava tyyppi! En malta oottaa, et me tavataan uusiks!

Heta - Tutustuttiin kans netin kautta ja taisin olla ekoja siinä yhessä kessassa, jotka oikeesti halus tutustuu suhun. Oot mulle ihan korvaamaton, vaikkei me paljoo enää jutellakkaan, ku oon jättäny sen foorumin lähes kokonaan. Tavattiin ekaa kertaa tollon flashmobissa (eikä varmaan ihan heti pystytä näkemään uusiks), ku asut niin kaukana :/

Hanni - Muija oot jotain niin kaunista ja niin ihanaa! Kaipaan sua ihan älyttömästi kans ja toi flashmob oli odottamisen arvonen, ku sain nähä sut vihdoin! En muistanu kesäl kertoo, ku tultiin Tykkimäkeen, et oltais voitu nähä, mut ens kesänä sit :)

Emma - Mulla ei viel toistaseks oo ollu kunniaa tavata sua, mut haluisin ehdottomasti! Tapasin sut samassa kessassa, ku noi monet muutki ja mulle on jääny mieleen meijän lukuisat puhelut, ku oon soittanu sulle ja valittanu kaikesta. Monesti oon itkiessäni kirjottanu sulle niitä privabiestejä, koska tiiän, et osaat aina auttaa. Pelkästään se, et oot olemassa, on mulle ihan siunaus. Kiitos et oot siinä ja tavataan pian! <3

Kia - En suhun oo tutustunu kunnolla, ku ei olla pahemmin juteltu. Toi JB-ryhmä - missä ollaan vähän tutustuttu - vois olla täynnä sun tyylisiäs ihmisiä. Luot sinne sellast kivaa henkee, etkä nuole kenenkään persettä. Tykkään sun ulkonäöstä ja asenteesta. Olis kiva jutella enemmän! (:

Emma - Siit on kolmisen vuotta, ku mä tutustuin suhun netissä ekaa kertaa. Ei olla vieläkään koskaan nähty vaikka useesti ollaanki sitä suuniteltu, mut kyl mä jaksan venaa :) Oot mulle ollu pitkään se ainut tukipilari koko täs elämäs ja ollaan parannettu maailmaa aina puolin ja toisin. Oot kertonu mulle sun huolia ja mä sulle mun huolia. Nyt ollaan juteltu harvemmin, mut sulle on silti helppo puhuu. Meijän pitää oikeesti mennä kamppiin syömään ja juttelemaan kunnolla joskus!! <3

Ida - En tunne sua oikeestaan miltei ollenkaan, mut vaikutat ihan mukavalta tyypiltä! Oot ainaki nätti ja hauska :)

Janina - Mulla kesti aika pitkään, ku tutustuin suhun siellä kessassa joskus vuosi sitte. Pelkäsin aina, et oon jotenki alempiarvonen, ku olin ollu siellä niin vähän aikaa, mut sit sä paljastuit aivan ihanaks persoonaks! Just sellaseks mitä tää maailma kaipaa lisää! Oon kertonu sulle paljon mun huolia ja ollaan privaviesteillä parannettu maailmaa huomattavasti :) Rakastan sua muru ja haluun tavata sut <3

Johanna - Olit ensimmäinen koko siinä kessassa, joka tiedosti mun olemassaolon ja sait muhun valettua vähän itsevarmuutta siellä. Haluun, et tiedät tän: Se pieni tippa itsevarmuutta, jonka mulle annoit, on auttanu mua selviimään tässä maailmassa. Sen avulla oon uskaltanu tehä asioita, joita en muuten olis uskaltanu ja siten oon saanu lisää itsevarmuutta. Oon siitä sulle ikuisessa kiitollisuudenvelassa! Rakastan sua kulta <3

Sara - Me ollaan parannettu maailmaa. Me ollaan selvitty paskoista tilanteista. Me ollaan selätetty itsemurha-ajatukset uudestaan ja uudestaan. En tiiä mitä olisin tehny monessa tilanteessa ilman sua. En olis osannu suunistaa tässä pimeessä maailmassa ilman sun valosaa persoonaas. En koskaan unoha sua, vaikkei paljon enään jutellakkaan <3

Nora - Järkkäsit maailman parhaan Belieber -miitingin! Olin ollu sitä ennen kahessa Belieber -miitissä ja viidessä muussa miitissä, mut sun ilonen ja päättäväinen asenne teki siitä unohtumattoman ja uniikin miitin! Olisin kiitollinen, jos tekisit uuden :))

Rakastan teitä kaikkia, enkä kadu kenenkään teistä tapaamista koskaan!

2 kommenttia:

  1. Pakko sanoo et tää postaus sai miettii vanhoi hyvii aikoi :)) Ihmisten tiet ajan kuluessa lähtee nii eri teille ja sit ei koskaan muista niit vanhoi hetkii ja ihanii ihmisii joista aina jotenki loittoontuu.. Kiitos et muistat <3 :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai mä muistan :)) En vois unohtaa mitään meijän yhteisist muistoist <3

      Poista