People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 20. syyskuuta 2012

This time, this place

38 seuraajaa ja 10 tuhannen katsomiskerran rajapyykki ylitetty!! Oon ihan ihmeissäni tästä :D Tiiän, et monella on yli 400 seuraajaa ja katsomiskertoja miljoonittain enemmän, mut mulle tää on ihan uus ulottuvuus, ku oon tottnunu olemaan niin näkymätön. Kiitos kaikille rakkaille lukijoilleni - myös niille, jotka lukasee aina FB'n kautta pikasesti mun postauksia (::

Sit päivän asiaan, eli EYL'län 50v juhliin! Huomenna otan varmaan kameran mukaan kouluun, koska meillä on sillon joku kunnon juhlalounas ja pitää pukeutua tavallista paremmin. Tänään meillä oli joku hiton fudisturnaus Mankin urheilukentällä. Ehin istua siellä sen verran, et kuulin, ku jengi hurras kahen maalin merkiks. En yhtään tiiä ketkä sai maaleja ja kuka lopulta voitti, mut se ei oikeestaan ees kiinosta mua. Hilpasin himaan ja sain nukuttua 30min, ennenku piti lähtee vikalle tunnille ja sillonki katottiin jotain helvetin leffaa.
Huomenna ei siis oo normi tunteja ollenkaan, et kouluun 9.20 ja sit on joku musikaali ja sen jälkeen juhlalounas ja sit hetken aikaa ollaan luokassa ja sit joskus 11.50 yms päästään lähtemään viikonlopun viettoon.
On se muuten aika nice, ku joku parkkaa vittuillakseen kevarinsa aina 20cm päähän mun mauton peräpäästä, et joku kerta peruutan sen yli (: <3

Ettei tää postaus loppuis vittuiluun, ni täs muutama kuva, ku löysin vihdoin mun kameran akkulaturin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti