People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 28. syyskuuta 2012

My motivaton suddenly disappeared

Inspiraation puutos. Jos alan selittämään nyt näist päivist, mitä täs on ollu, ni se on sellanen vyörymä paskaa, et ei mitään rajaa. Mulle ei oo mistään tullu postausideoita, eikä kukaan oo niitä ehdottanu, vaikka tossa FB'n JB-ryhmässä (OMG, nyt sielt ryhmäst tulee porukka dislikettämään mun postausta) sellasia pyysinki. Yllättävää, et mun postaukset on tyyliin ainoot mihin ei kommentoida paskan vertaa <3
No tota asiast viidenteen.. En haluu tappaa mun blogia, joten otin tähän nyt tällasen ajankohtasen asian, ku kaamosmasennus. En varmaan oo ainoo, joka siitä kärsii?
Huomasin tänään ekaa kertaa tän syksyn aikana, et alan olemaan väsyny tohon opiskeluun. Motivaatio tippuu ja nyt se pitää vaan jollain ihmeen keinolla kerätä kasaan, ennenku meen lopullisesti siihen samaan tilaan, ku viime vuonna, et jouduin sairaalaan huonontuneen fyysisen ja psyykkisen tilani takia.
Onks jollain teistä mitään hyviä ideoita miten motivaatiota sais lisää ja kaamosmasennusta pystyis estämään? Olisin kiitollinen niistä ideoista!

Mulla oli joku hyvä idea kans galluppiin, mut se nyt sattu unohtumaan, joten änkeen sen tohon, jos se tulee mieleen.
Ennenku unohdan; Sinä söpö ano, joka vittuilet mun joka postaukseen, niin voisitko lopettaa? Älä kommentoi ollenkaan, jos et dikkaa. Sitä varten se "dislike" -nappula on tuossa.
Tähän loppuun kuvaa, koska en tiiä minkä biisin laittasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti