People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Back to Basics

Tätä menoa näyttää siltä, että ulkoasu vaihtuu ens viikolla. Mun pärstää ei ookkaan kiva katella, tiiän sen liianki hyvin (Y)

Mulla on kyllä taas todella pitkä muisti... Sanoin ottavani kameran perjantaina kouluun, mut kuinka sattukaan, etten muistanu koko asiaa aamulla, ku ravasin ympäri taloa pää kolmantena jalkana ja etin vaatteita, koska piti olla jotain tavallista siistimpää päällä. No yllättävää kyllä, että puolillakaan jengistä ei ollu mitään siistiä ja olin koko kympiltä ainut, jolla oli jotain normaalista poikkeevaa. Onneks en sit laittanu mitään erityisen juhlavaa, koska muuten olisin hävenny itteni maanrakoon.
No se siitä ja elämä jatkuu.


Oon riidelly mutsin kanssa taas niin paljon, etten tiiä kuinka pitkään jaksan, ennenku oikeesti käyn sen kimppuun kynsin ja hampain. Oon kuunellu sitä huutamista ja valittamista liian pitkään ja faijakaan ei suostu ottamaan mua asumaan sinne.

Tässä vaiheessa sanon teille, jotka ajattelee, et tää on paskaa, ku vaan valitan, ni tein tän blogin alunperin sitä varten, et voisin purkaa tänne mun ajatuksia, joten shut the fuck up.

Sit palaan arkisiin asioihin, eli olin tänään mutsin kummipojan synttäreillä ja loppujen lopuks pelasin 2h korttia sen pojan isompien sisarusten ja niiden kaverien/sukulaisten kanssa, jotka oli siinä abt. 96-98 -vuosina syntyny. Opin vihdoin pelaamaan ristiseiskaa, mut Texas Hold'em on mulle edelleen mysteeri, vaik seurasin sitä 6 kierrosta :D Mulle ei vaan mahdu noi korttipelit päähän. Ja sit taas se vitun kamera olis ollu aika jees, mut tietenkään en ottanu sitä mukaan (Y).
Sit valitusvirttä: Huomenna pitäis kuskata sisko ratsastamaan ja keliks on luvattu vitunmoista sadetta. Mua ei oikeesti vittuakaan kiinosta ajaa 45min sinne ja istuu siellä 1h 45min ja ajaa 45min takasin, ku se on just sitä aikaa, et nukahdan todennäkösesti rattiin. Oon muutaman kerran melkeen nukahtanukki, ku on väsyttäny niin saatanasti.
Ja pliis, joku ampukaa toi yks kakru, joka teki mun elämästä helvetin.

2 kommenttia:

  1. Watch out! We're dealing with a badass over here!!!! K5 vihaaks elämääs

    VastaaPoista