People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 7. syyskuuta 2012

I'm Awake, I'm Alive


Tavallisestihan mä en alota postausta musiikilla, mut nyt oli joku pakonomainen tarve kertoa teille ja ehkä jopa ittelleni, että oon elossa.
Mitäs tällä viikolla olikaan ollu.. No koulu on alkanu menemään joissain kohdin.. Päin persettä? Oon vähän turhaan ollu tunneilta poissa mm. pommiin nukkumisen takia. Isiltä on tullu palautetta opiskelusta ja tajusin just, että mun piti täks perjantaiks tehä yks opon juttu, mut tietysti tajusin vasta nyt kattoa sitä lappua missä se päivämäärä oli. Voi vittu.
Sain kuitenki yhen äikän jutun silleen justjust valmiiks, mut nää aikataulujen noudattamiset ei oo koskaan ollu se mun vahvuus, joten se siitä.
Tänään olin veks kaks vikaa tuntia ja muistin vasta nyt, et mulla olis ollu se helvetin Cooperin testi. Toisaalta sillä ei oo mitään väliä, koska en jokatapauksessa aijo korottaa mun liikkanumeroa. Yläasteellaki juoksin Cooperin vaan kerran ja se oli vissiin kasilla. Mulla vaan ei kunto riitä :D

Huomenna olis serkkupojan rippijuhlat ja sunnuntaina vuonohevosten estekisat Kiljavalla ja meikällä on enään puol tankillista bensaa ja 50 euroa rahaa. No saahan sillä bensaa, mut olin ajatellu vähänniinku kuluttaa sen johonki muuhun, kuten vaatteisiin.
Huomasin vasta nyt, että oon saanu pari lukijaa lisää, eli nyt niitä on 31 !! Kävijäkertojaki on melkein 9,5 tuhatta, joten kymppitonniin ei oo enään pitkä matka. Mainostakaa mun blogia ja te jotka luette anona yms, ni teijänki mielipiteitä on kiva kuulla mun blogista!

En nyt tiiä kuinka positiivinen tää postaus oli, mutten ainakaan pahasti valittanu :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti