People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 24. syyskuuta 2012

Ripari 2011

Katoin tossa Vampyyripäiväkirjojen kolmatta tuotantokautta ja olin koko ajan: "God bless you Damon" etc. Sit rupesin miettimään mun riparia ja hilpasin tähän koneelle. Aloin miettimään, et mitä biisejä laulettiin riparilla.
Muistin aika pitkälle, mut en millään muistanu mikä laulettiin konffiksessa, ku se oli mun ehdoton suosikki. No selasin sit netistä noita biisejä mitä ihmiset on laulanu ripareilla ja löysin monia tuttuja mm. Evankeliumi ja Tilkkutäkki. Loppujen lopuks mun silmiin osu tää Kahden maan kansalainen, joka me laulettiin konffiksessa. Rakastan jotenki sitä biisulaista niin paljon <3 

Tähän väliin; Oon alkanu suunitella uutta ulkoasua, mut en vielä tiiä, et millon sen sit laitan tänne ja se on viimeistelemättä. Kyl mä huomenna tai ylihuomenna taidan tänne saada (: Tästä päivästä ei oo mitään mielenkiintosta kerrottavaa, ku en vieny siskoo ridaamaan ja oon vaan datannu ja kattonu telkkaria (Y)

Oikeesti helvetti mä kaipaan ripariporukoita <3 Meil oli aina ihan helvetin hauskat jutut ja sain nauraakki kunnolla! Täs viel kuvii, joita en siis oo ite ottanu.
Ihanat isoset <3
 
Pitää olla pikkasen pläski, pläski..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti