People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 25. syyskuuta 2012

Katsastuksesi on HYVÄKSYTTY

Sluibasin tänään aika kivasti koulusta, ku kävin katsastuttamassa mun mauton. Se oli kuukauden verra (perjaatteessa) ajokiellossa, kun tuota unohdin että määräaikaishuollon vika päivä oli 28. elokuuta. Hupsis.
No luojan kiitos se meni sit läpi, vaikka huomautus tuli kuluneista eturenkaista, et niiden osto olis sit ens keväällä edessä. Toinen oli se, että oikee ajovalo osotti ihan perkeleesti liikaa alas. Jeejee.

Tämä pitäisi pestä, tuota...


Katsastuksen jälkeen menin Tapiolan Stockmannille ja palloilin siellä hetken aikaa, ku kävin syömässä mun lahjakortilla. Ja voi helkkari, ku palasin parkkihalliin ja koitin maksaa pankkikortilla sen pysäköintimaksun, ni se perkeleen laite ei hyväksyny mun korttia ollenkaan -.-
Jouduin tietysti soittamaan mutsille, että siirtää mun tilille sen verran fyrkkaa, et saan 20€ ulos automaatista, et voin maksaa sillä. No se sit onnistu ja pääsin ulos. Tästä lähtien en MISSÄÄN TAPAUKSESSA mee siihen parkkihalliin, jos mulla ei oo kolikoita!!
After that menin kaupan kautta himaan. Ehin istua himassa vartin, ku lähin kouluun. Joo oon niin tunnollinen oppilas, et menin vikalle tunnille, vaikka olin saanu koulun antaman luvallisen poissaolon päivän kaikista tunneista. Kiitos LV! <3
Nyt illalla heitin siskon tallille ja nukuin mautossa sen aikaa, koska oon aina tossa kuuden maissa ihan rättipoikki väsyny. Meinasin valehtelematta nukahtaa rattiin ainaki seittemästi.

Huomaatte varmaan, että ulkoasu muuttui vihdoin! Sain ton bannerin tehtyä etuajassa, mut kyllä mä varmaan seuraavan kuukauden sisällä vaihdan uuden ulkoasun, ku kyllästyn niin hemmetin helposti !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti