People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 18. syyskuuta 2012

Someday, somehow, gonna make it alright, but not right now


Nostalgista. Mahtavaa. Oon edelleenki ihan fiiliksissä!!
Lämppäri Daughtry oli hyvä ja ne alotti tasan kaheksalta, niinku pitiki. Nickelback oli tietysti 10min myöhässä, mut se aika kannatti odottaa! Ne soitti melkein puoltoista (1,5) tuntia, mikä taitaa olla ennätyspituus näissä konserteissa missä oon ollu. Kappaleita en tienny kaikkia, mut ne biisit joita tunsin oli; Lullaby, When We Stand Together, Photograph, Far Away, Burn It To The Ground, Gotta Be Somebody, Something In Your Mouth ja Rockstar.

Kaikkein eniten mulle tais tulla shokkina ennen konserttia se, että Nickelback on tilastollisesti maailman vihatuin bändi ja jengi vihaa ennemmin niitä, ku Justinia, vaikka Justin saa julkisesti niin paljon vihaa niskaansa!? Voiks tää edes olla todellista? Luin siis sunnuntain(?) Hesarin "NYT" -liitteestä kyseisen artikkelin, missä toi luki. WeHeartIt'istä löytyy kyllä enemmän pilakuvia yms, ku mitään tavallista tavaraa Nickelbackista.... Omfg.

Se siitä ja nyt seuraavaan asiaan. Oon kyllästyny tähän mun blogin ulkonäköön, niin mitä mieltä ootte; Pitäiskö vaihtaa? Vastatkaa gallupissa, joka on tuossa oikealla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti