People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Recall is your last change

35 seuraajaa!!


Oon ilosesti yllättyny, et noin moni seuraa tätä mun turhanpäivästä blogia :))
Bloggasin viimeks 9.9, eli vittu kolme vuorokautta sitte. No tässä mää oon ollu kipeenä maanantain ja tiistain ja tänään sit menin kouluun. Onneks koulua oli vaan 2h. Huomenna se olis sit täyspitkä (8.20-14.30) päivä.

Etten jumittuis tähän peruspaskan postaamiseen, kerron teille vaikka siitä, että Colin Farrell nousi mun Quumish -listalla tuhat sijaa ylemmäs...

Käytiin faijan kanssa kattomassa Total Recall ja se leffa oli 4/5, koska joissain kohissa se oli sekava, eikä kaikkia vrm kiinosta räiskintäleffat, mut mä gustasin! Colin oli siis Jessica Biel'in kanssa pääosassa ja oli siinä se yks sekopää siitä Merirosvoradio -leffasta. Muita en tunnistanu.
Juu tuota sen tavanomaisen musiikin sijaan laitan teille kyseisen leffan trailerin. Tässä mä venaan sunnuntaita ihan innoissani, koska sillon... NICKELBACK ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti