People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 31. elokuuta 2012

Happily Ever After

Mä pidän yhä mun mielipiteistä kiinni ja mieliala on aika usein maassa, mut päätin nyt, että tässä postauksessa puhuisin jostain positiivisesta sen ainaisen valittamisen sijaan, mistä oon saanu paljon palautetta!
Anonyymit valittajat; Ootte oikeessa ja kiitos palautteestanne. Mun on aika ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehä asioille jotain!

Aloitetaan nyt vaikka siitä, että olin isillä koko viime viikon ja siks postailuki on unohtunu pahasti. Mun piti ottaa kameralla kuvia, mutta se akun laturi on hevonpreseessä, joten... No tosta viikosta ei oikein oo kertomista, koska mulla on ollu oikeestaan vaan koulua ja muuten oon istunu himassa dataamassa. Isin kanssa olis kiva jutella enemmän, mut se on jotenki kauheen vaikeeta, ku jos oon silleen, et jutellaan, ni vaikuttaa, et isiä ei kiinosta :/ Ja sit se vaan puhuu kaikista sen duunijutuista, joista mä en tajuu mitään. Kai se on alku seki?
Oikeesti mun hermoille on tehny äärettömän hyvää olla poissa äidin luota, koska en oo joutunu orjatöihin tai huutamisen kohteeks (:

Pakko vielä hehkuttaa sitä, että lähen todennäkösesti Isin ja Katin kanssa Berliiniin syyslomalla. Onko ees vähän ihana juttu!


Sit vielä se, että löysin uuden bändin, Boyce Avenuen ♥

4 kommenttia:

  1. vähä kiva postaus:) lisää tällasta positiivisuutta!

    VastaaPoista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=kX7XMwBVZ6c <3
    kaikille on joku joka hyväksyy ne. selailin jotai sun blogii ja varmaa 70% ihmisist varsinki espoo-helsinki-vantaa alueel on sellasii jotka ei hyväksy ketää joka ei omista täydellisii pitkii hiuksii, kroppaa tai naamaa. suvaitsevaisuus on aika harvassa nykyää ja ei sun kannata yrittää saada ihmisii pitämään susta muuten ku olemal oma ittes. mä en oo koskaa ollu sun kaa tollasessa tilanteessa mut musta on hirveetä kattoo tai kuunnella ku ihmisii syrjitään ilman mitää syytä... stay strong :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau kiitos tästä pitkästä kommentista! Joo mä kans oon huomannu, et heti, ku meen vähän tonne kauemmas, ni ohikulkevat jätkätki suo ystävällisii hymyjä ja se ihan oikeesti lämmittää mieltä (:
      Ja tuu rohkeesti pois anosta, olis kiva tuntee sut :)

      Poista