People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 2. elokuuta 2012

Where is my sun? Where is that feeling of happiness?

Heräsin koomasta ja bloggasin juttua Bulgarian matkasta. Liput Justin Bieberin keikalle ei oo vieläkään tullu ja vaikka faijan tililtä onki menny velotus, ni alkaa pelottaa, et en ookkaan saanu niitä..

Mun elämä alkaa käydä tylsäks ja jotenki toi koulun alku ahdistaa. En siis päässy yhteishaussa mihinkään ja huomenna, perjanaina, on joskus vitun aikasin aamulla haastattelu sinne Espoonlahden kymppiluokalle. Tilasin mun mautolle kilometrihuollon (56 tuhatta!!!!) ja se käsijarru on alkanu taas vittuilla. Sen siitä saa, ku ostaa käytetyn mopoauton.. Toisaalta ku ajattelen, ni se on mulle tosi rakas. Ei sitä monet (tietenkään) ymmärrä, mut sellanen mä vaan oon.

Mutsi on jossain kampaajalla ja mä oon siskon kanssa himassa. Kaikkein nuorin systeri on faijalla vielä tän viikon loppuun asti. Meikäläinen luultavimmin muuttaa koko ens viikoks faijalle asumaan, koska en jaksa äitiä. Eikä se jaksa mua.

Olipa nyt tosi masentava postaus, mut tässä nyt oli jotain mitä oon tehny ja ajatellu.

2 kommenttia:

  1. Hei mut vähä jees, jos tuut e-lahen kymppiluokalle, koska mä oon siel lukios!!! :D <3 sit nähää useemmi! :))) oi, vähä se ois ihanaa!!! Mut et oo ainoo, jol on masentuneet fiilikset...:( Pitäis nähä taas, ku on paljo kerrottavaa sulle!

    VastaaPoista
  2. Oon menos sinne Yhteislyseoon, ku e-lahti on niin kaukana :( Mut jos en pääse Yhteislyseoon, ni sit tuun e-lahteen :))
    Ehdottomasti pitäis nähä, oon samaa mieltä!

    VastaaPoista