People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 8. elokuuta 2012

We Beliebers are family ....or not?

Sometimes this is the only truth














Mikäs tässä alottaa aamu faijan luona lämmintä teetä juoden, kun ketään ei ole himassa. En valita! ♥ Ainakaan siitä asiasta..

Eilen olin jossain suomen Beliebereiden (Justin Bieberin fanbase) miitissä Stadissa. En oo koskaan ollu missään miitissä mikä olis menny niin vituilleen. Kyseisen miitin ryhmässä oli porukkaa päälle 200 henkeä ja kaikki oli tyyliin "Olen tulossa"! Vitut. Loppujen lopuks meitä oli vaan 30 henkeä ja vartin päästä ⅓ porukasta oli kadonnu johonki. Mä tapasin Hannan ja lyöttäydyin sitten sen ja sen kavereiden kanssa siihen keskustelemaan, koska siihen alko muutenki muodostua sellasia ryhmiä. Oltiin vissiin oltu joku 2h siellä, kunnes meitä oli enään 15 ja sitte puolen tunnin päästä päätettiin Hannan kanssa vaihtaa maisemaa ja suunnattiin Stadikalle.

Ei tää nyt vielä sinäänsä mitään, mutta koska tää oli miitti ja ns. järjestäjät vaihto porukkaa kesken kaiken. Oikeestaan koko paskalla ei ollu järjestäjiä ollenkaan, koska tää vaan oli sellanen, että joku ehdotti ja lopulta kaikki oli mukana. Vituttavinta oli seurata eilen illalla/viime yönä sitä kauheeta riitelyä tuossa miitin virallisessa kessassa. Kaikki väitti vuorotellen, että heidät oli feidattu ja lopulta en jaksanu enään kattoa sitä puuhaa ja aloin kattomaan Narutoa (minä ja mun harrastukset).

Olipas kiva vuodatus taas, mutta onneks tapasin Hannan ja tutustuin sitte kans Saanaan ja Jennaan! Ens kerralla lähetään nelisteen +Janina, joka ei päässy tällä kertaa mukaan.

Vielä tähän loppuun tälleen musiikkia ja sellanen huomautus, että ne Directionerit, jotka on sitä mieltä, että Belieberit ei oo family läheskään samalla tavalla, ku Directionerit on, niin tällä kertaa mun täytyy vaan kylmästi todeta, että olen VITUN SAMAA MIELTÄ!

2 kommenttia:

  1. MÄ TODELLAKI OON SAMAA MIELTÄ, et belieberit ei voi olla perhet jos ne on tollasiii :::DDDddd

    VastaaPoista
  2. ei oikeesti ::DDDDDdddd se miitti meni vituiks koska ne meni niitten "kavereitten" kans sinne..... MUT MEIL OLI SILTI KIVAA!!!!! (:::: ja meiän pitäää ehk olla ilman saanaa ku en tiiä koska se tulee meil ens kerral D:

    VastaaPoista