People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 26. elokuuta 2012

You are Beautiful

Dislike -nappi on saanu jo selvästi oman fanikansan, joten sen tekeminen tais olla sit ihan hyvä idea. Toisaalta haluun kans infota teitä siitä, että ne jotka käy sitä nappia raiskaamassa ihan vaan vittuillakseen, niin voitte painua helvettiin. Ne jotka oikeesti lukee mun blogia ja ei nyt vaan satu pitämään jostain mun postauksesta, niin sit sen napin painaminen on ok. Tässähän mä samalla kerään tietoa, et mistä jutuista tykkäätte lukea.


Eilen yöllä pääsin taas keskustelemaan monen tyypin kanssa ulkonäöllisistä asioista. Ensimmäinen asia, joka alko vituttaa, oli se, että kaikki kauneimmat haukku itteään läskiks yms, vaikka ne oli kuinka anorektisia. En sanonu asiaan mitään, mutta siinä vaiheessa mulla meinas katketa pinna. Eikö ihmiset tajua, että tälläset tyypit, kuten minä, jotka oikeesti on ylipainosia, hermostuu helposti siitä, ku kaikki laihat ja kauniit kerjää huomiota valittamalla ulkonäöstään?
Okei, ehkä ne näkee ittensä rumina, mut ne jotka näkee ittensä läskinä, eikä todellakaan ole... Huhhuh sitä vitutuksen määrää.
En tiedä minkä takia, mutta mua loukkaa, jos joku sanoo, että oon hoikka, koska mulle sanottiin viimeks lääkärissä, että painoa pitäis saada vähän pois. Ja sit palataan taas tähän mutsi -aiheeseen, koska siltäki saan jatkuvasti kuulla kommenttia siitä, kuinka mun pitäis laihduttaa 10 kiloa, jotta kelpaisin jollekki. Siitä tulee masentava fiilis -> masentavan fiiliksen takia alan taas syömään -> lihon lisää. Se siitä.
Sit pitäis löytää jostain hevonperseestä sellasetki asiat, ku tahdonvoima ja itsekuri. Ne puuttuu multa ihan kokonaan ja se tekee tästä niin vaikeeta. Motivaatio perjaatteessa on, mut yksinään se ei oo tarpeeks, jotta pystyisin alkaa laihduttamaan.

Olipas muuten kuiva postaus.

2 kommenttia:

  1. sä kirjotat tänne aina ihan samoi asioit mitä mun mieles pyörii :D luet mun ajatuksii ! :D
    ouu rakastan nii tätä sun blogii (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on outoo, mut nää asiat vaan tulee yhtäkkiä aina mun päähän jostain (::

      Poista