People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 14. elokuuta 2012

So Much To Do

Mitäköhän ihmettä mä eilen puuhasin, kun en tänne illalla mitään postannu, vaikka niin pyhästi lupasinki. Mun eka koulupäivä Yhteislyseon kymppiluokalla lähti ihan kivasti käyntiin, että kymmeneltä alko koulu ja vähän yli 12 päästiin veke. Onneks mulla on mauto ja koulumatka on sen verran lyhyt, että sinne ajaa abt. 15 minuutissa (:
Sitten tähän päivän aiheeseen, eli muutoksiin. Päätin tässä yks kaunis päivä, että mun täytyy oikeesti muuttaa joitaki asioita mun elämässä.

1# Suhteet
Mun pitäis oppia tutustumaan ihmisiin vähän paremmin, koska oon tosi huono solmimaan mitään ystävyyssuhteita ja nyt olis hyvä tilaisuus, ku tuolla kympillä voin alottaa puhtaalta pöydältä.


2# Opiskelu
Keskityn opiskeluun tänä vuonna oikeesti enemmän ja otan aikaa kokeisiin lukemiselle koneella istumisen sijaan. Voisin myös oikeesti kuunella tunnilla, ku nykyään istun aina kuulokkeet korvissa ja piirtelen vihkoon. Ei sellasta tänä vuonna!


3# Itsenäisyys
Hävettää myöntää, mut oon turvautunu ihan liikaa mutsiin mun kaikissa asioissa, et nyt mun on aika ottaa elämä omiin käsiini ja alkaa hoitaa omia asioitani ite. Ensinnäki mun pitää lopettaa se, että pyydän äitiä soittelemaan joitaki asioita mun puolesta. Mun pitää vaan tarttua itteäni niskasta kiinni ja tehä ne asiat ite!


4# Terveys & Liikunta
Tää onki sitte vaikein alue, eli Diabeteksen hoitoon on pakko alkaa panostaa, tai munuaiset pettää ja tuun sokeeks. Se on nyt menny vähän miten sattuu.. Ja sit paino. 5-7kg pitäis saada pois, jotta voin olla tyytyväinen, koska oon ihan hirvee pullukka nykyään ja mua ahdistaa elää itteni kanssa sen takia.


5# Isä
Mun ja faijan suhteet on ollu pidemmän aikaa huonossa kunnossa ja oon nyt vasta ruvennu olemaan sen kanssa enemmän tekemisissä. Mun pitäis kerätä rohkeutta nyt siihenki, että uskaltaisin pyytää siltä asioita. Pelkään aina sitä, että se raivostuu tai jotain muuta ei niin hauskaa.


Toivottavasti selvisitte mun sepostuksesta :D Hyvää illanjatkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Hyvä Sofia! Kannustan varsinkin kohtia 3&4! Oon itsekin vasta nyt opinut että se ei olekaan niin kamalaa se omien asioiden hoitaminen, ja paikkoihin soittaminen ei olekaan niin kamalaa! Ja mitä kohtaan 4 tulee, niin terveys on kaikista tärkein! Liikunta on terveellistä muutenkin, ja se tulee vaan helpommaksi mitä enemmän liikkuu!
    Tsemppiä! :)
    <3 Sara

    VastaaPoista