People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 20. elokuuta 2012

Morning Sunshine, The World says Hello!

Etten vaan unohda mitä mun piti postata, niin päätin heittää tänne nyt tälleen aamulla yhen postauksen. Nukuin kuulkaa ihan sellaset 4h putkeen, jonka jälkeen heräsin jostain tuntemattomasta syystä kahteen kertaan. Oli aika vituttavaa ja nyt väsyttää. Taisin nukkua loppujen lopuks vaan joku 6h..
Sitten tosta gallupista! Se on vihdoin saatu päätökseen ja enemmistö oli sitä mieltä, että haluutte kuulla mun unelmista. Selkeenä kakkosena oli mun Mielipiteet ja Ajatukset, joita täällä taitaa aika paljon olla muutenki.
Lisäksi mä aattelin, että järkkään uuden gallupin siitä, että teenkö mun blogista salaisen vai en, koska tiedän, että tätä lukee sellasetki ihmiset, joiden en haluais tietävän mun asioista.
Mut hei, kattoo nyt! Toisaalta en haluu menettää mun kävijöitä. Lähen nyt valmistautumaan kouluun lähtöön, joten tää oli tässä.

Hyvää koulu-/työpäivää kaikille!

Ja olin ihan unohtaa! Gallupin tulokset vielä tässä!

Miistä kaikesta haluaisit lukea blogissani?
Elämästäni - 5 (38%)
Ajatuksistani - 5 (38%)
Perheestäni - 2 (15%)
Unelmistani - 6 (46%)
Jostain muusta - 1 (7%)

1 kommentti:

  1. älä tee salaiseks! haluun lukee sun juttuja jatkossakin:)

    VastaaPoista