People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 23. elokuuta 2012

All That I'm After is a Life Full of Laughter

Tajusin vasta tänään käydä kattomassa, että kuka on Nickelbackin konsertissa lämppärinä. DAUGHTRY!! Jestas menin ihan sekasin, koska se bändi tekee ihan helvetin mahtavaa musiikkia!! Oon niin riemuissani! Keikkaan on onneks enää vähän päälle 3vko, et se täytyy vielä jaksaa, vaikka mieluusti mä näkisin molemmat bändit livenä hetinyt!

Oon vähitellen oppinu ottamaan ilon irti asioista, koska se taito on ollu mulla hakusessa aika pitkän aikaa. Nyt mun elämässä on muutenki sellanen aika, että asioista on vaikee iloita, ku koko ajan pitää kuunella sitä, ku mutsi ja pikkusisko riitelee. Mä koitan aina välttää noita riitoja, koska jotenki en enään henkisesti kestä sitä kaikkee ja pelkään, että oikeesti murrun kohta. Mut onneks mulla on musiikki.

No mä tästä painun kohta nukkumaan. Onneks huomenna on jo perjantai ja pääsen rentoutumaan! Ens viikon mä oonki taas isin luona asumassa.
Siitä mun tulevasta Unelmia -postauksesta: Koitan saada sen oikeesti kuntoon, koska en haluu tunkee sitä vaan täyteen kuvia, vaikka mulla onki jo sellasia asioita siinä, jotka haluun tehä ennenku mä kuolen. Kyllähän neki on unelmia, eiks jeah? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti