People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 8. lokakuuta 2012

What's really worth fighting for?


En tiedä mistä tää ajatus alkujaan lähti liikkeelle. Etin jotain hyvää biisiä ja tää osu silmiin. Sitte sain idean postaukseen. Oon lähiaikoina keskittyny taas vähän turhan negatiiviseen postailuun (ja kiitos muuten SUURESTI niistä kommenteista mun viimesimpään postaukseen!!), joten nyt ihan koitin ettimällä ettiä asioita mun elämästä, jotka on taistelemisen arvosia. Sen jälkeen lähin metsästämään postaukseen sopivia mietelauseita, joten tässä muutama parhaista;


Tällasta ajatusta tänään. Kommentit on edelleenki kivoja ja koitan pysyä näissä positiivisissa postauksissa, vaikka joskus on sellasia päiviä, että mun on pakko päästä tänne purkamaan mun ajatuksia ja tunteita.
En muuten sitte bloggaile 12-14.10 ollenkaan, koska oleilen Berliinissä kamerani kanssa ;) <3

5 kommenttia:

  1. Sie oot ihana, muista se <3

    VastaaPoista
  2. vittu sä oot wannabe... ja jos sä ny tähä sanot et haters make me famouse ni ainoo joka ei vihaa sua on sun siskos ja kissanne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ala laukomaan mitään loppuun kulutettua lausetta tähän. Kiinostaa vaan tietää, et millä perusteella oon wannabe?

      Poista
    2. Vittu oot kova ku tuut anonyyminä aukomaa... Tuu sanoo f2f ni katotaa. Ja unohdit tost listalt MUT!

      Poista