People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 18. lokakuuta 2012

New URL - New Start?

On se kuulkaa aika ihmeellistä miten yks ainut ihminen facebookissa pystyy tekemään näin paljon paskaa mun blogille :o
Estin siis kyseisen henkilön Facessa ja samalla muutin koko blogin nimen ja osotteen - vaan tekstit ja kommentit on samat.

Tiedän, että ainaki joitaki teistä kiinostaa miten ja miks mun blogi pääty tähän tilaan, joten ajattelin jakaa tämän tarinan kanssanne.
Viime elokuussa (2012) eräs äidin kaveri tuli mulle kertomaan FB'n kautta, että mulla on kiva blogi. Sillon en ollu vielä purkanu sydäntäni tänne ja se oli ihan ok, et se luki mun juttuja.
No ei menny kauaakaan, ku mun masennus nous taas pintaan ja aloin kertomaan syvällisempiä juttuja. Se mutsin kaveri meni mun pikkusiskon kautta utelemaan asioita, mut sisko ei onneks kertonu mitään. Mä tiesin, että se stalkkaa mua, mut en jaksanu välittää, koska halusin edelleen pitää blogia pystyssä ja aattelin, et täst ei tuu mitään kummempia juttuja.
No sit syyskuun aikana se ämmä alko linkkaamaan mun postauksia mun mutsille ja kyseli, et tietääkö se siitä ja siitä jutusta, mistä olin postannu. No totta kai se tietää, ku se lukee niitä ihan suoraan mun FB-seinältä. Se ämmä tietysti alko antamaan mun mutsille lastenkasvatusvinkkejä ja muutenki vinkkejä, et miten mut pitäis kasvattaa, jottei mulle tulis mitään masennuksia etc. Hyvähän sen on siinä aukoa, ku se on ihan idiootti, eikä sil oo koskaan ollu lapsia tai miestä.
Sit päästään tähän kaiken huippuu, eli eiliseen. Tää mun viimesin viiltelypostaus oli vissiin katkassu kamelin selän tai jotain, ku se kyseli mun mutsilta siitä postauksesta ja laitto vielä linkkiä mukaan. No mutsi ei vastannu mitään ja se oli menny mun mutsin SISKOLLE aukomaan ja laitto linkkiä. No siitä vasta soppa tuliki ja meikä esti sen muijan FB'ssä ja sit vaihdoin mun URL'in ja blogin nimen.

Toivottavasti se ei löydä mun blogia enään...

4 kommenttia:

  1. Janinaaa Paananeeen18. lokakuuta 2012 klo 20.23

    Vitunkiva.com....... wheres my gun?lol muist et oon aina sun tukena :)

    VastaaPoista
  2. Oon nyt jonku aikaa seuraillu sun blogiis. Ei oo tainnu olla sun elämä mitää ruusuilla tanssimista? Mut oot selkeesti vahva kun oot selvinny pitkäst kiusaamisesta. Ja älä vaan välitä niistä jotka sua kiusaa, älä anna niiden pilata SUN elämää. Elä elämäs just niinkun ite haluut välittämät muide sanoist (negatiivisistä kommenteista) ps.Hyvähän mun o sanoo et älä välitä kiusaajista, koska en tiiä sun elämäst lähes mitää. Isona sä oot jotain suurta (: + aika säälittävää toimintaa tollaselt aikuiselta naiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tosiaankaan oo ollu - päinvastoin. No en nyt tiiä kuinka vahva loppujen lopuks oon, ku masennuski on iskeny ja ittelleni oon tehny kaikenlaista pahaa.
      Kiitos tästä kommentista! Toivottavasti mun elämälle tulee myöhemmin joku tarkotus (:

      Poista