People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 25. lokakuuta 2012

Something on my mind

"Huomenna tulee postaus nro. 2 :)!"
- Paskanmarjat! Tarkotan nyt sitä Berliinin kuvapostauksen ekaa osaa, josta toi lausahduskin on. En tykkää postata juttuja, jotka ei herätä ajatuksia, ja jotka ei ketään kiinosta!
Tällä puheella perusteltuna lykkään nyt sen seuraavan osan postaamisen huomiselle ja postaan sen sijaan jotain, joka saattaa kiinostaa ihmisiä vähän enemmän.
EI, en oo tänään itkemässä täällä mun elämää, enkä sitä kuinka tapan kohta itteni, enkä jaksa elämääni. Sen sijaan tänään puhun jostain muusta. Jostain positiivisesta.

Postaus mun masennuksesta, joka herätti paljon ajatuksia: Mun mutsi sai valituskohtauksen, että kuinka jumaloin mun isää ja syylistän mutsia jatkuvasti. Kai mä nyt syylistän mutsia jos asun sen luona ja riitelen sen kanssa? Ja sit äiti, joka luet tätä; EN haluu kuulla mitään valituksia/kommentteja tästä. Tää on MUN blogi ja postaan tänne MITÄ HALUAN.
Anteeks, mutsi ei usko jos sanon sille F2F (Y).

Mun varsinainen asia tälle päivälle oli sitte jotain ihanan positiivista :3
Tulin laulutunnilta tossa neljän maissa ja sit pysähdyin siihen yhen suojatien eteen, ku yks vanha nainen ja sen lapsenlapsi (joku 2v?) venas siinä, et ne pääsis yli. Sit päästin ne yli ja olin tosi ilosesti yllättyny, ku se vanha nainen hymyili mulle, ku normaalisti vanhat ihmiset kattoo mopoautoja aina silleen "Mitä helvettiä?" tai "Hyi saatana" -ilmeellä. Sit se pikkunen vilkutti mulle samalla, ku se piti sen naisen kädestä kiinni ja mä hymyilin ja vilkutin takas.
Vittu näytin varmaan ihan ylihimobabaretulta :DD <3

Tänään Flamingossa menee klo 21.15 Step Up 3D ja ajateltiin mutsin kans mennä se kattomaan. Joo onhan se ihan kiva mutsi välillä.

1 kommentti:

  1. janinaah paananeneneneneeh25. lokakuuta 2012 klo 19.37

    Awww ♥ on niitä hyvii ihmisii jäljellä :)

    VastaaPoista