People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Guten Tag Berlin #1

Tähän alkuun; Kiitos 47 lukijaa ja yli 12 tuhatta katselukertaa!! Ulkoasuki muuttu hieman, ja anteeks näiden matkakuvien myöhäisestä julkaisuajankohdasta.

Päätin jakaa tän mun Berliini -postauksen kolmeen eri osaan, koska kivoja kuvia on niin paljon, et en todellakaan saa ahdattua kaikkia tähän yhteen! Olin siellä siis 3 päivää ja yhessä postauksessa on aina yhen päivän kuvat. Tokasta päivästä on kaikkein eniten kuvia :D
Nauttikaa kuvista ja selostuksista! (:

Kukka hotellin aulasta. Me siis saavuttiin joskus yheksän maissa aamulla tonne Berliiniin ja jouduttiin jättämään matkalaukut respaan, koska meijän huone oli valmis vasta kahelta iltapäivällä. No mä nappasin kameran ja insuliinit käsimatkatavaroista ja sit lähettiin kävelemään.

Ensimmäiseks käveltiin joku 2km yhen liikenneympyrän luokse, jonka keskellä oli siis joku pirun korkee torni ja tollanen kultanen patsas siellä päällä.

Sit siellä liikenneympyrän reunalla oli tällanen tienviitta mis lukee "Kaunisvuori(?) ja Ristivuori(?)", "Lentokenttä" & vikana "Eläintarha".

Nää Berliinin katulamput on oikeesti taidetta. STADIINKI TÄLLASET KIITOS!

Nää jalankulkijoiden liikennevalo-ukkelit oli kyllä kaiken huippu :D Täs tää "Go"...

...Ja täs tää "Stop".
Tää Trabi on tällanen Itäsaksalainen auto, joka valmistettiin eräänlaisesta muovista, Duroplastista, joka oli vahvistettu villalla tai puuvillalla. Eli siis ei ollu mitään kestävää materiaalia, mut halpaa ku saippua!
Näit Trabi-safareita kulki pitkin varsinki Itäsaksan katuja ja noista lähti valehtelematta kovempi ääni, ku mopoautoista :DD
Tää oli sitte 1,5km päässä siitä liikenneympyrästä. En jaksanu tähän ängetä koko ton portin kuvaa, ku sen näette sitte postauksessa osa 2.
Tässä minä ja Kati siinä sen portin alapuolella. Edustus on tietysti maksimi <3 data-blogger-escaped-br="br">
Pysähdyttiin sitte aamukahville ja meikä söi maailman parhaan meetwurstileivän! Kaakaoki oli ihan törkeen hyvää ja noi kupit oli tolleen hauskasti tehty, et niissä oli tavallaan tollanen ylimääränen reunus, jottei se kuppi olis niin tulikuuma. Kuvassa minä edustan, mun edessä on isin tee ja tossa takana Kati, eli isin nykyinen vaimo. Kahvilan logo/nimi on tossa ikkunassa mun pään yläpuolella, kuten huomaatte :D
Ruokailun jälkeen jatkettiin matkaa johonki tollaseen museoon, joka vähän valotti mullekki Saksan menneisyyttä. Tässä kuvassa mä istun tollasen Trabin kyydissä ja Kati tossa vasemmalla.
Kati kuuntelee tässä tota lähetystä, mikä tosta telkkarista tulee. Äänen laatu oli ihan kauhee, enkä taas ymmärtäny mitään (Y).
Olin lukevinani tossa mun edessä olevan pöydän pintaan kiinitettyä tekstiä, koska en halunnu kattoo kameraan. Kaiken lisäks venasin, et toi yks ukkeli painuis pehvaan tosta puhelimesta, jotta mäki saisin kuulla mitä sieltä tulee.
Loppujen lopuks sieltä tuli vaan joku saksalainen selostus, josta ymmärsin yhtä paljon, ku kärpäsen paskasta (Y). Ei siis ollu jonottamisen arvosta.

Täs nää kuvat sit tälläkertaa ja huomenna tulee postaus nro. 2 :)!

1 kommentti:

  1. Janina PAAAAANANEN ;-)24. lokakuuta 2012 klo 15.50

    "Loppujen lopuks sieltä tuli vaan joku saksalainen selostus, josta ymmärsin yhtä paljon, ku kärpäsen paskasta (Y)." Hajosin :D:D:D:D tosi kivaa tekstiä/himoi kuvii :O oon ain halunnu Berlinii :-/

    VastaaPoista