People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 19. lokakuuta 2012

Thanks for making me fighter

Tää on taas yks tällanen päivä. Älkää käsittäkö väärin, nyt puhutaan POSITIIVISUUDEN päivästä! Joo näitä on mulla ihan helvetin harvoin, mut yhtäkkii mulle vaan tuli sellanen ylitsepursuavan mahtava fiilis, ku kuuntelin tätä;


'Cause if it wasn't for all that you tried to do, I wouldn't know
Just how capable I am to pull through
So I wanna say thank you
'Cause it

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter


Kaikki mulkut, jotka teette mun elämästä helvettiä; Kiitos siitä, et ootte tehny musta taistelijan. En varmasti olis pärjänny mun elämässä, jos en olis saanu kokea kaikkia näitä rajoja mitkä mulla on. Jokainen sana ja pala paskaa jotka ootte muhun iskeny.. Ne on alentanu mun itsetuntoa, mut samalla ne on kovettanu mun kuorta niin paljon, et tuun pärjäämään elämän myrskyissä ihan vitun paljon paremmin, ku te.

Nytku oon aukonu päätäni tarpeeks, ni palaan ihan vaan kuulumisiin. Siskolla on siis ollu kaveri nyt täällä yötä ja tossa se edelleenki on, et en tiiä millon se lähtee? Sit eilen illalla oli ihan helvetin hauskaa Tinychatis muutaman ihanuuden kans ja huomen Stadiin tapaamaan muutamia ihanuuksia ja tutustumaan muihin Beliebereihin.
Ja niistä Berliinin kuvista..... Oon kohta muokannu ihan yhen kuvan, et tota... Hommaa ainaki vielä on ihan vitusti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti