People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

perjantai 5. lokakuuta 2012

...and that's who I am

Löysin Tumblrista yhen ihanan blogin ja mulle tuli sellanen fiilis, että mun on aika paljastaa ittestäni jotain mitä jotkut ei välttämättä tiedä. Samalla tässä tulee kerrottua jotain sellasta, mikä ei oo kauheen positiivista ja jotkut teistä alkaa todennäkösesti suhtautumaan muhun vielä suuremmalla varauksella, ku tähän mennessä. No, haluun olla rehellinen teille, joten tässä erilaisia tekstejä "and that's who I am"!
Ps. Toivoisin ainaki mun 41 seuraajalta (anona tai ei) jotain kommenttia, et kolahtaako joku noista teksteistä teihin.

...and that's why I'm so fat 

..and still am



So after 33 pictures.. This IS who I TRULY am!

19 kommenttia:

  1. Siis ootko koulukiusattu?:o voimii sulle! En tajua mitä sellaset ihmiset miettii.. Ne oikeesti loukkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen juu. Kiitos tästä ja mä oon useesti miettiny, et mitä iloa ne saa siitä, ku ne haukkuu muita.

      Poista
  2. Mä en tajuu miks kukaa kiusaa sua ja muutenki koska ku oon tutustunu suhu oot ihan mahtava ja ihana persoona mut sit taas jotkut noista tuli kyl aika shokkina mut useimmat noista on myös minä mutta voimii sulle muru ! <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä mäki oon miettiny. Kiitos sulle ano noist sanoist! <3 Vaik en tiiäkkään kuka oot, ni sun kommenttis lämmitti mun mieltä (:

      Poista
  3. Noist oli moni sellane joka osu omanki elämän kohalle, ihmeen moni kyl vaikken ees oikeestaa ollu aiemmi tajunnu sitä sillai :o mutjoo... voimia sulle ♥ :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kassu <3 Ja pidän peukkuja sulle sen jätkän kaa ;))

      Poista
  4. voi ei kauheeta :( ihmiset ei oikeesti tajuu et sanat satuttaa!! pärjää sophie ♥ :'(

    VastaaPoista
  5. annoin sulle haasteen, mee kattoo mun blogista :)

    VastaaPoista
  6. hmh. mun mielestä oot tosi nätti ja vaikutat tosi kivalta! tollaset kiusaajat on syvältä! älä anna niiden vaikuttaa suhun, vaikka tiedän että se voi olla vaikeaa..

    VastaaPoista
  7. Janina Paananen :)8. lokakuuta 2012 klo 15.53

    Jos kukaan muu ei välitä, mä välitän. Ja arvaa vaan kuinka ilonen olin kun sain sut hymyilemään. Keep your head up <3.

    VastaaPoista
  8. Mä en tajuu kuka ees haluu kiusata sinuu ku ainaki ite ku oon tutustunu suhu ja oppinu tuntee sua ni oot aivan sanoin kuvaamattoman ihana ja muutenki tosi rakas mulle, voimia sinulle muru ! <3<3

    + meijä pitää nähä joku päivä täs c:

    T:Janinaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rakas Janinaa ♥
      Joo ehottomasti pitää nähä!

      Poista
  9. heh outoo tulla näi vanhaa postauksee kommaamaa mutta joo.. linkkasit blogis sinne justinin keikka ryhmää ja aattelin katella postauksias ja näin tän. tää on ihaku tullu suoraa miun elämästä. jokane noista teksteistä kuvastaa miun elämää! mut hei koita jaksella ja en ymmärrä miks ihmisten pitää kiusata. minuuki on kiusattu koko ala-aste ja se on jättäny kauheet arvet. ajattelis ennenku kiusas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outoo, et siel ryhmäs on ihmisiä, jotka on kokenu samaa, ku minä! Joskus oon aatellu, et oon ihan hyödytön ja ainut, joka kokee tällast.
      Joo sanos muuta ja sullekki jaksamisii!

      Poista