People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Watercolour



I quessed so. Toi mun Berliinin matkakuviin liittyvä kysely sulkeutui viimein ja ääniä tuli ihan saatanan vähän. Ihan 11 kpl tuli ja 5 oli sitä mieltä, että kuvat kiinostaa ja 6 sitä mieltä, että ei kiinosta. Taidatte sitten tietää mihin mä päädyin? En postaa niitä kuvia.
Ei mulla oo nyt vähään aikaan ollu mitään kunnon postattavaa, koska kotirintamalla on ollu hiljasta ja meikä on nyt ollu tässä vähän kipeenä. Tälläki hetkellä oon täällä peiton alla ihan umpijäässä ja toivon, et olis maitoa jääkaapissa, ni voisin lämmittää ittelleni kaakaota <3

Biisi, joka tuossa heti ekana on, niin ei oikeestaan liity mitenkään mihinkään, mut yks kaunis päivä löysin tän biisin jostain ja totesin uudestaan, et Pendulum tekee helvetin hyvää musaa! Jos ette tykkää, ni ette tykkää, I don't give a flying fuck ;)

Jätetään tää paskanjauhanta nyt tähän ja palaan takasin bloggaamaan, ku mulla on OIKEESTI jotain järkevää postattavaa.
Mun muru on aina niin 10000% oikeessa :3 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti