People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

I'm ready to leave this world

Ensin ajattelin, että jätän tän kirjottamatta ja itken yksin, mutta halusin sittenki purkaa viimeiset ajatukseni tänne. Julkaisen mun ajatuksia ekaa kertaa tarinan muodossa, joten koittakaa kestää.
    - Hyppäät ulos nyt, jos et haluu kuolla! tyttö huusi siskolleen, joka kyyneleet silmissä - vastahakoisesti - astui ulos autosta, jota hänen isosiskonsa ajoi. Tyttö veti auton oven kiinni, jätti pikkusiskonsa seisomaan hiljaa tienposkeen, kun hän itse kiihdytti T-risteykseen. Risteyksen lähestyessä tyttö kuiskasi hiljaisen rukouksen, että hänen perheestään pidettäisiin huolta. Sen jälkeen hän näki edessään vain kiven, ajaessaan risteyksen ylitse suoraan kohti kuolemaa. Auto törmäsi kiveen ja tyttö kuoli melkein heti.
Tytön verisen pään nojatessa rattiin, hänen silmäkulmastaan valahti viimeinen kyynel. Hänen viimeiset sanansa "Antakaa anteeksi" katosivat hiljaa tuuleen.


Kyllä - oon menossa huomenna psykiatrille ja aijon itkeä sille kaiken mitä mun mielessä on tai oikeesti vielä teen ittelleni jotain. Oon valmis luovuttamaan. Oon eksyny.

4 kommenttia:

  1. Hei!
    Mun mielestä on tosi hyvä että meet psykiatrille juttelemaan, se on oikeesti joku joka voi auttaa! Muista että psykiatrille voi kertoa KAIKEN ja niin sun pitääkin, luulen että se auttaa kun voi kertoa kaiken ulkopuoliselle joka voi neuvoa hyvin. Jatka tsemppaamista, kyllä kaikki kääntyy vielä parempaan päin, usko pois!
    P.S mun mielestä oot kaunis ja aito ihminen. Sellasia ei tässä maailmassa oo liikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sille kaiken kerronki ja on hyvä, et voi purkaa ajatuksiani jollekki, joka myös vastaa mulle.
      Kiitos tosta vikasta lauseesta! Se lämmitti mun mieltä ihan todenteolla!

      Poista
  2. Sophie, sä oot viisas, kaunis, aivan ihana ja todella persoonallinen ihminen ja ennen kaikkea - sä oot vahva. Nyt et anna taas tällästen ajatusten täyttää sua, koska everything will be better. Tiiän et sulla on vaikeeta ja näin, mutta sä oot taistelijaluonne ja sä selviit ! Muistat vaan, että sä voit aina tulla juttelemaan mulle ja näin, jos haluut puhuu jollekin muullekin kun sille psykiatrilles. haluun oikeesti auttaa sua, koska mä välitän susta ♥

    - Emma xxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kulta kiitos tästä! Tuli ihan kyyneleet silmiin, ku luin tätä. Lupaan tulla juttelemaan sulle sit jos on ylitsepääsemättömän kauhee fiilis ja pitäis vaan nopeesti päästä puhumaan jollekki.

      Poista