People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 4. helmikuuta 2013

You Already Know That Life Ain't So Perfect


Tän postauksen sain luojankiitos postattua heti tänään, koska muuten en olis varmaan koskaan postannu tätä ja lopulta tää ei olis ollu enään ajankohtanen.

Mulla on ollu koko viime viikon ajan päällä aivan tajuton flunssa. Oon maannu himassa ja raahautunu ainoastaan kokeisiin ihan kauheessa kunnossa. Torstai oli varmaan pahin, koska olin jotenki niin heikossa kunnossa, et pelkkä seisominen sai aikaan helvetinmoista sydämentykytystä ja päässä alko pyörimään. Tai sit se johtu vaan siitä, et ku olin nukkunu ja maannu niin paljon, ni kuntoki laski. Nojoo, en tiedä, mut tätä sattuu aina pidempien flunssajaksojen jälkeen.
Sit viikonloppuna piti Katjan kanssa mennä kattomaan Hobitti, mut se siirty ens viikonlopulle just tän flunssan takia. Ja muutama päivä sitte saatiin vihdoin vedet taas kulkemaan, ku ne on ollu poikki kaks saatanallista viikkoa. Joo, meijän kaivon pumppu meni rikki jne. Vessassa käyminen oli ihan helvetillista, ku piti sulattaa kattilassa lunta ja heittää sitä pönttöön, jotta kaikki meni alas. Suihkussa käytiin kavereilla ja minä +systeri käytiin vissiin kahesti faijan luona. Ei siitä sen enempää, ellei jotakuta oikeesti kiinosta.

Mulla on ollu joku ihmeellinen himo piirtää, mut en oo vaan saanu mitään aikaseks. Eilen yöllä näin mahtavaa unta ja halusin kirjottaa sen lyhyeks ficiks, mut oon liian laiska tekemään sitäkään. Toisaalta voisin kirjottaa sen, ku vielä muistan. En tiiä julkasenko sen sitte täällä, mut on hyvin todennäköistä, että EN tee niin. Sen lisäks oon jatkanu tota mun yhtä Hobitti -ficciäni. Siitä taisin joskus kauan sitten mainita, et sellasen teen, koska nähtyäni Hobitin ekaa kertaa (kyllä olen nähnyt sen ainakin viidesti, mutta en leffateatterissa hehheh) ajattelin automaattisesti, et mun on pakko ängetä itseni joku sankaritar siihen mukaan, koska oon kyllästyny näkemään pelkkiä miehiä sankareina.
Mikä sitte vielä varmemmin sai mut heittämään oman hahmon siihen mukaan, oli se, et en kestäny sen kirjan loppuratkasua. Kyllä, luin sen Hobitti -kirjan, jotta saisin tietää mitä tulee tapahtumaan ja järkytyin niin pahasti, et en tiiä haluunko nähä sitä vikaa leffaa ollenkaan. Okei, paskat, käyn kattomassa sen kuitenki. No siis mun naishenkilö on nyt sotkemassa vähän tota juonta ja mä oon jotenki ihan innoissani siitä mitä oon tähän asti kirjottanu.

Tää oli todella tylsä postaus, tiedän. Teen joku päivä paremman, ku keksin aiheen, johon haluun tarttua. Ideoita?

2 kommenttia: