People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Lukion aloitus

Ihan suoraan sanottuna helvetin häpeällistä alottaa vuoden eka kuukausi viidellä ihanaisella postauksella. Mä jo aattelin, et saisin Tammikuun täyteen kaikkee kivaa, koska se on kuitenki mun syntymäkuukausi. Oikeesti paskanmarjat. Tää ei oo todellista, et en oo myöskään saanu kuvattua paskan vertaa koko Tammikuun aikana. Niinpä päätin, et meen tonne pihalle mutsin raksahaalarissa (K-Rauta, 20€) ja paksussa kaulahuivissa kuvailemaan. No mitä hittoa tossa hangessa oikeesti oli ees kuvattavaa?
Kahlasin kans läpi lukiojaksoni ensimmäisen päivän. Kyllä, kymppiluokan nelosjakso on pelkkiä lukion kursseja. Ajattelin eka kauhuissani, et mitä se mahtaa olla, ku mutsi oli pelotellu, et siellä täytyy lukee koko ajan ihan helvetisti. No kahen ekan tunnin jälkeen totesin, et lukio on se paikka minne mä kuulun!! Oli kyl ihan uskomaton kokemus heti alkajaisiks! Sen lisäks kävin Stadissa hammaslääkärissä, suunittelin randomin videopostauksen ja päätin postata mun ystävistä joskus tulevaisuudessa jotain. Tein joskus mun kavereista postauksen, mut jostain mysteerisestä syystä se on poistunu kokonaan täältä mun sivulta?
Niinja ulkoasu muuttui, kuten huomaatte! Mitäs tyksitte? :d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti