People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

tiistai 19. helmikuuta 2013

Winds of change

Sen lisäks, että mun elämä on lähteny muuttumaan parempaan suuntaan, päätin iskeä muutamia muutoksia blogiini ja sen lisäks päivitän tässä teidänkin tietoisuuteen blogini tilastoja.
Te näettekin noi kävijät sekä suosituimmat postaukset, mut tähän aattelin teidän iloksenne laittaa ainakin tagit, joilla mun blogia on eniten etsitty. Ulkoasu muuttu sillä saralla, et noista tähdistä (jotka putoilee hiirtänne liikuttaessa) tuli mustat ja bannerista tuli nyt sellanen, joka oikeesti kuvaa blogin nimeä. Bannerin alapuolella olevien linkkien alle tuli teksti, joka kaikkien on syytä lukea. Lisäksi sivuun - katsojakertojen alle - tuli aforismi liittyen itsemurhaan.
Ite tykkään erityisesti tuosta bannerista. Entäpä te?

Sit itse asiaan.
Kantele on edelleen ylivoimaisesti se hakusana, jolla mun blogi löydetään täältä internetin syövereistä. Kyseinen hakusanahan liittyy puhtaasti tohon mun harrastuspostaukseen, jossa kerroin soittaneeni kannelta joskus ala-aste ikäisenä.

Harry Potter tulee kaukaisena kakkosena. Sen oon maininnu muutamassakin postauksessa joskus niihin aikoihin, ku vika Potter-leffa tuli leffateattereihin. Ja sit se on mainittu tuossa tokaksi suosituimmassa postauksessa muutamaankin kertaan.

Unfaithful Mind. Tästä ei varmaan kauheesti tarvii sanoa. Kyseinen tagi oli nimittäin mun blogin alkuperäinen nimi.

Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 - No perkele sentään. Tää tagi on mainittu samassa yhteydessä, kuin tuo toiseksi etsityin tagi.

The Unfaithful Mind oli tämän blogin alkuperäinen kokonimi. Tosta edellisestä tagista puuttui pelkästään "The" -artikkeli.

I Hate Winter - Okei. Missäköhän helkkarin postauksessa mä oon maininnu asian? Eiku aivan TÄSSÄ postauksessa nyt ainaki on kuva, jossa kyseinen lausahdus on suoraan. Mut pystyykö kuvassa olevan tekstin avulla löytämään mun blogin? :oo

Ben Barnes on mun idoli, mut tota.. En muista maininneeni kyseistä näyttelijää täällä kertaakaan?

J.K. Rowling'in oon maininnu tossa mun tokaks suosituimmassa postauksessa yhden kerran. Muistaakseni.

Japanin Akita - Selvä... Akitan oon maininnu tasan kerran, mut Japanin Akitaa en kyllä oo maininnu kerta kaikkiaan missään.

Päivän 1 Kuva - Tän oon maininnu muutamaanki kertaan, mut sanajärjestys oli kyllä täysin eri.

Sit siirrytään katsojiin. Suurin osa mun lukijoista on Suomesta (yllätys) 16561 katselukertaa. Seuraavaks suurin lukijakunta (456) tulee Yhdysvalloista, joka saattaa johtua puhtaasti mun blogin englanninkielisestä nimestä ja postausten otsikoista. Helvetti sentään... Seuraavaks suurin lukijakunta tulee Venäjältä (205). Neljäntenä on Saksa (152) (mitä vittua??), viidentenä Ranska (64), kuudentena Etelä-Korea (41) (NYT OIKEESTI O_O????) ja seittemäntenä Ruotsi (19).
Joo okei, nyt en oikeesti enää osaa sanoa, et minkä helkkarin takia nää maat on mitä on.
Peräpäätä pitää sit Britannia (18), Belgia (13) & Argentiina (12).

Tällasta tällä kertaa ja koska huomenna on keskiviikko, ja jos (suunitelman mukaisesti) meen sillon takasin mutsin luokse, ni saatte vähän kuvia niistä EYL'län wanhoista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti