People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

There's nothing like You and Me

Kohta on 18 tuhannen kävijän rajapyykki rikottu ja oon jostain hitosta saanu 60 lukijaa! Se on mahtavaa, joten kiitos kaikki!



Tää biisi on omistettu mun ystäville.
Ainaki kaikki Belieberit tietää, että Biebz omisti tän biisin Selenalle, mut tässä vaan on niin kauniit lyriikat ja ne sopi hyvin ystävyyteenki. Ainaki moninpaikoin.

Tarkoitukseni on siis laittaa tähän postaukseen kuvia musta ja mun ystävistä. Joistaki ei ikävä kyllä oo mun kanssa yhteiskuvia, mut te varmasti tiiätte ite keitä ootte.
Kiitos vielä ihan kaikesta mitä ootte mun elämään tuonu. Rakastan teitä ♥

4 kommenttia:

  1. miks sä aina puhut nii sairaan rumasti sun lukijoille jotka sanoo jtai negatiivistä sun blogista???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska ne puhuu rumasti mulle? :D

      Poista
    2. Väittäsin et se et sä vähänniinku "kostat" ei tuu viemää kauhee pitkälle irl...

      Poista
    3. Kuka on sanonu irlistä mitään?

      Poista