People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

torstai 7. helmikuuta 2013

Cutting for attention?



Törmäsin taas tänää tähän aihepiiriin. Kuten varmaan kaikki (ei ehkä uusimmat lukijat) tiedätte; Mä oon viillelly monia kertoja. Monella on hyvin vahva mielipide siitä, että ihmiset viiltelee pelkästään saadakseen huomiota. Mä en oo koskaan ollu ite kyseistä mieltä, jos ei lasketa mukaan sitä hiton #cut4Bieber -tempausta, mikä oli paskaa ja ihan puhdasta huomionhakemista.
Tänään tosiaan erään FB -ryhmän julkaisussa "Viilteleeks teistä kukaan?" tuli ihan älyttömän kiivas keskustelu siitä, että onko viiltely huomionhakemista vai ei. Moni oli sitä mieltä, et ei oo huomionkerjäyst, mut sit muutama laholatva oli sitä mieltä, et se on vaan huomion hakemista. Joskus se voi oikeesti olla, tiiän sen. Jotkut hakee sillä "huomiota" tai oikeestaan vaan apua omaan pahaan oloonsa. Jotkut oikeesti haluu vaan ihmisten säälivän itteään ja jotkut piilottaa kaikki jäljet täysin. Mä en koskaan oo viillelly hakeakseni huomiota, vaan ihan yksinkertasesti sen takia, et viiltelemällä mä siirrän henkisen kivun fyysiseen, koska fyysisen kivun tällanen "heikkomielinen" kestää paljon helpommin.
I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I find it when
I am cut

Tämä on tunne, joka mua seuras pitkän aikaa varjona kaiken sen valon tiellä. En oikeesti tienny yhessä elämänvaiheessa, et olinko ees elossa, vai olinko vaan sylkykuppi tän maailman ihmisille. Se ihminen, jonka puoleen kaikki käänty, ku piti löytää joku jolle vittuilla, jota kiusata ja syrjiä. Joku johon pysty purkamaan pahan olonsa.

Palatakseni takasin tähän postauksen varsinaiseen aiheeseen; Minkä takia ihmiset, jotka viiltelee, sit peittää kaikki arpensa, jos ne haluais huomiota? Miks minäki kuljen julkisilla paikoilla pitkähihanen päällä? Minkä takia käytän toppien päällä huppareita, ohuita neuleita tai muita pitkähihasia paitoja? Selittäkääpä tämä.
Ainiin, ette pysty selittämään sitä. Miksi? Olisko ehkäpä sen takia, et monet ei oikeesti viiltele kerätäkseen huomiota. Kelatkaa jos mun kiusaajatki tietäs, että viiltelen? Ne varmaan surkuttelis? No ei vitussa. Ne naurais mulle kuinka heikko oon. Vanhempia on turha huolestuttaa viiltelyjutuilla ja kavereitakaan ei oo kiva vaivata - varsinki, jos ne on iloluontosia. Jos esittelisin mun viiltojälkiä, ni saisin heti jonkun "Weird shit" -leiman mun otsaan.

Laholatvat; Ens kerralla, ku tuutte selittämään, et viiltely on huomionkerjäämistä, esittäkää mulle vedenpitäviä perusteluita, ni saatan uskookki. Sitä ennen: pitäkää päänne kiinni.

4 kommenttia:

  1. mä luen aika montaaki blogii ja sun postaukset on ainoita jotka jaksan oikeesti lukee ja oikeesti sisäistän ne, sul on (melkein) aina joku syvällinen tarkotus sun kirjotuksil, ja sen takii jaksan lukee sun blogii ♥ toivottavasti tajusit mitä tarkotin :) stay awesome!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin kyl ;)
      Ja oikeesti ääretön kiitos tästä kommentista! En oo varmaan koskaan saanu mitään näin tyhjentävää palautetta :3

      Poista
  2. mut eiks tää nyt vähän ammu itteensä jalkaan että kerrot kuinka peittelet viiltelyy etkä kerro siitä kellekään mut sit kuitenkin kerrot siitä koko maailmalle täällä ja jaat tämän facebookissa yli viidellesadalle kaverille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I got your point.
      Tarkotan tässä nyt sitä, et peittelen niitä jälkiä. En missään oo täällä esitelly mun arpia, enkä halua, et kaikki randomit tuolla julkisilla paikoilla niitä näkee.
      Toki tätä blogia varmasti lukee moni sellanen, jotka on mulle täysin tuntemattomia, mut en usko, et niistä yli 500 kaverista lukee mun blogia edes 100.
      Kiitos kun huomautit, että "ammun itseäni jalkaan" tällä postauksella.

      Poista