People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 9. helmikuuta 2013

Refluksitauti

Ruokatorven refluksitauti on sairaus, jossa mahalaukun hapan sisältö virtaa väärään suuntaan eli ruokatorveen ja aiheuttaa närästysoireen.

Tällasta tänään. Siitä on hetki aikaa, ku mä kirjotin postauksen mun ahdistuneisuudesta koulussa. Nyt nää kyseiset oireet on alkanu tulla mulle jo kotonaki. Sit muistin sen, ku mutsi joskus aikoinaan sano, et mitä jos mulla on "löysä (mikäolikaan) läppä". Aloin kuumeisesti ettimään tietoa asiasta ja törmäsin Refluksitautiin. Oireet jotka kyseiseen tautiin kuuluu, on aikalailla samoja, ku mulla on; närästys, pahoinvointi, kuvotus, runsas röyhtäily, hapan maku suussa, liiallinen syljen eritys.
En tiiä minkä takia, mut en varsinaisesti hätääntyny tästä ennenku luin, että pahimmassa tapauksessa se olis sitte leikkaukseen. Tässä mä nyt mietin sitä, että pitäiskö mun kertoa isille, jos se veis mut Dextraan, jossa sen asian vois ihan oikeesti varmistaa. Voi vittu nyt jos mulle tulee tääki vielä tän kaiken muun päälle. Oon just saamassa kiinni opiskelusta, pääsemässä yli mun masennuksesta ja saamassa tän Diabeteksen hoidon tasapainoon.

Koska oon nyt päässy tähän sairastelu -aiheeseen, ni en tiiä mikä mulla tänään on. Normaalisti mulla on älytön nälkä, mut nyt on istunu syömättä mitään ja mun alaselkää särkee ihan tuskallisen paljon. Mitä jos mulla on joku kilpirauhasten vajaatoiminta ja sen takia vaan lihon? Okei, en voi syyttää pelkästään sitä, koska tiiän, et syön liikaa. Kaiken lisäks palelen. Normaalisti mulla on kuuma ja tälleen, ku kaikki muut palelee, mut nyt mulla on kylmä. Oikeesti ei mulla oo varaa tulla kipeeks, koska en haluu lentää ulos miltään noista lukion kursseilta.
What can I do?

1 kommentti:

  1. Kannattaa kyl mennä lääkäriin ja kertoo refluksioireista. Siihen ehkä löytyy joku muu hoito ku leikkaus. Se on aika tavallinen sairaus ja kuitenki vissiin aika helposti hoidettavissa. Mielummin menee lääkäriin ja hoitaa homman kuntoon ku kärsii turhaan! Sitä paitsi mielummin tutkii turhaan ku et jättäis tutkimatta, koska vaan silleen selvii jos jotain on tehtävissä. Samalla voit pyytää et se ottaa verikokeet kilpirauhasta varten. Se hoituu helposti! Kilpirauhasen vajaatoimintaan kuuluu tosin myös väsymys.

    Sara

    VastaaPoista