People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

maanantai 11. helmikuuta 2013

Ilmapiirin puhdistusta

Olin taas aika helvetin viisas, ku puhdistelin desinfiointiaineella näitä mun uusimpia viiltojälkiä vessan ovi auki. No mutsi sitte käveli siitä ohi ja sai taas ihan kohtauksen. Sen jälkeen se paljasti mun systerille, et oon lukenu sen (mun systerin) salaista blogia ja yhtäkkiä kaikki alko huutamaan. Tai lähinnä minä ja systeri huudettiin toisillemme. Toi nuorimmainen (8v) kakara sit esitti ihan pikku enkeliä ja olisin niin halunnu potkasta sitä.
No siinä me sit huudettiin toisillemme pitkän aikaa. Mutsi ei osallistunu ollenkaan tähän huutokisaan, jota minä ja systeri siinä pidettiin. Nyt mun kurkku on 10x kipeempi, ku mitä se oli kotiin tullessa. Se taas johtuu siitä, et mulla on niin tajuton yskä, et mun kurkku on siitä kipeytyny.

Nyt oon vaan kattonu himoromanttisia leffoja koko illan ja itkeny sitä, et miks mulle ei koskaan käy tolleen. Oikeesti fuck this life.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti